Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+13412342564
En halv mill. for en 15 år gammel Toyota!!

Tror du er gal jeg mann!!!

 

Noen har faktisk råd til det ;)

De fleste kan vel ta seg råd til en bil til 500 lapper da...

Poenget er HVEM det er som gidder og gi så mye for en eldre Toyota...

 

Akkurat den bilen er kjent som en Supra, og ikke en "15 år gammel Toyota". Akkurat som mustang er kjent som mustang og ikke en "40 år gammel Ford". Forskjellen er at dette er riskokernes konge (siden skyline ikke kan registreres her).

Lenke til kommentar
En halv mill. for en 15 år gammel Toyota!!

Tror du er gal jeg mann!!!

 

Noen har faktisk råd til det ;)

De fleste kan vel ta seg råd til en bil til 500 lapper da...

Poenget er HVEM det er som gidder og gi så mye for en eldre Toyota...

 

Akkurat den bilen er kjent som en Supra, og ikke en "15 år gammel Toyota". Akkurat som mustang er kjent som mustang og ikke en "40 år gammel Ford". Forskjellen er at dette er riskokernes konge (siden skyline ikke kan registreres her).

Skjønner poenget ditt...

Men det er fortsatt en Toyota...

 

Jeg sier ikke at dette er en dårlig bil... Jeg sier bare at dette ikke er noen bil jeg faller for. Toyota er for meg en driftsikker riskoker, å absolutt ikke noe mer.

 

Det hjelper liksom ikke at bilen går og går når ferden blir kjedelig...

Men det er jo kun min mening. Andre mener det motsatte og det er jo greit for meg. Jeg bare kommenterer hva JEG synes om enkelte innlegg her... Det er jo slik att forum fungerer.

 

Jeg kjørte en gang en Mazda MX-5 som jo er Mazda's lille sportskabriolet. Motoren skal jeg ikke kommentere, da jeg kun kjørte den ett lite stykke... men jeg fikk overhodet ikke følelsen av noe luksus. Jeg har ingen kjennskap til hvordan Toyota Supra er i fohold til en Mazda MX-5, og trolig er Supra'en mange klasser over... men uansett så er Supra en bil for meget spesielt interiserte.

 

Men altså...for MEG (og det er meg selv jeg hele tiden snakker for her) så blir aldri Toyota noen spennende bil, uansett modell.

Lenke til kommentar
Du får kjøpt en som allerede har hvite skilter, ja. Men du får neppe registrert en på hvite skilter lenger, om du henter en fra utlandet o.l.

Mulig det gjelder 90 talls skyline, men den nyeste får man registert.

Håper ikke du refererer til den nye Nissanen som heter GTR nå, for det er ingen Skyline :whistle:Bare måtte...

Lenke til kommentar
Du får kjøpt en som allerede har hvite skilter, ja. Men du får neppe registrert en på hvite skilter lenger, om du henter en fra utlandet o.l.

Mulig det gjelder 90 talls skyline, men den nyeste får man registert.

 

Ja, det gjelder 90-talls Skyline :) Var en 95' som var linka i annonsen, så derfor jeg mente det. De nye kan egentlig ikke måle seg med de fra 90-tallet...

 

Men de nye er fullt mulig å regge på hvite skilter, ja.

Endret av EvenL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Den nye teller jeg ikke som en skyline ettersom den ikke heter det. De som er registrert er registrert med bevaringsverdig motor eller noe sånt mener jeg å huske.

 

Skjønner poenget ditt...

Men det er fortsatt en Toyota...

 

Jeg sier ikke at dette er en dårlig bil... Jeg sier bare at dette ikke er noen bil jeg faller for. Toyota er for meg en driftsikker riskoker, å absolutt ikke noe mer.

 

Det hjelper liksom ikke at bilen går og går når ferden blir kjedelig...

Men det er jo kun min mening. Andre mener det motsatte og det er jo greit for meg. Jeg bare kommenterer hva JEG synes om enkelte innlegg her... Det er jo slik att forum fungerer.

 

Jeg kjørte en gang en Mazda MX-5 som jo er Mazda's lille sportskabriolet. Motoren skal jeg ikke kommentere, da jeg kun kjørte den ett lite stykke... men jeg fikk overhodet ikke følelsen av noe luksus. Jeg har ingen kjennskap til hvordan Toyota Supra er i fohold til en Mazda MX-5, og trolig er Supra'en mange klasser over... men uansett så er Supra en bil for meget spesielt interiserte.

 

Men altså...for MEG (og det er meg selv jeg hele tiden snakker for her) så blir aldri Toyota noen spennende bil, uansett modell.

 

For all del, skjønner poenget ditt og hvorfor du mener det. Bare poengterte at det er en spesiell bil for noen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...