Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det ikke noe problem å få eu-godkjent omtrent hva som helst, bare se på alle bruktbilene som selges med mange feil. Kikket på en Golf som akkurat var eu-godkjent, stor sprekk i frontrute og mye rust i kanaler. Aldri i verden om den kunne blitt godkjent med mindre kontrolløren hadde hvit stokk.

Endret av trra
Lenke til kommentar
Nå er det ikke noe problem å få eu-godkjent omtrent hva som helst, bare se på alle bruktbilene som selges med mange feil. Kikket på en Golf som akkurat var eu-godkjent, stor sprekk i frontrute og mye rust i kanaler. Aldri i verden om den kunne blitt godkjent med mindre kontrolløren hadde hvit stokk.

 

Du vet det at sprekk i frontrute ikke har noe å si på EU, mm. det er i synsfeltet?

Rust i kanaler har heller ikke noe å si, så lenge det ikke er bærende.

 

Jo, det er et helvetes stort problem å få godkjent biler i Norge i dag. Hvis du tror at du enkelt får godkjent den første Cossi'en med 600hk som ikke i nærheten er original, så tar du feil.

 

Eneste muligheten jeg ser er å enten sette den tilbake i "nogenlunde" original stand, eller så må vedkommende ha bekjentskap til en som driver med EU-kontroll, som kan ta dette "svart".

 

Regner med at det er et titalls personer her inne som kan støtte meg mtp. godkjenning av ting litt utenom det vanlige. Vi har et trangsynt biltilsyn i Norge.

Endret av JohndoeMAKT
modererte utsagn
Lenke til kommentar
Du vet det at sprekk i frontrute ikke har noe å si på EU, mm. det er i synsfeltet?

Rust i kanaler har heller ikke noe å si, så lenge det ikke er bærende.

Sprekken var 1 meter lang og midt i synsfeltet, kanalene var rustet vekk på noen plasser.

Jo, det er et helvetes stort problem å få godkjent biler i Norge i dag. Hvis du tror at du enkelt får godkjent den første Cossi'en med 600hk som ikke i nærheten er original, så ..tar du feil.

Lavmål :thumbdown:

Eneste muligheten jeg ser er å enten sette den tilbake i "nogenlunde" original stand, eller så må vedkommende ha bekjentskap til en som driver med EU-kontroll, som kan ta dette "svart".

 

Regner med at det er et titalls personer her inne som kan støtte meg mtp. godkjenning av ting litt utenom det vanlige. Vi har et trangsynt biltilsyn i Norge.

Nettopp, kjenner man noen får man eu-godkjent en uorginal bil, endel av de som driver med bil har muligheten til å få eu-godkjent en bil via bekjente, vet selv om tilfeller.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Du vet det at sprekk i frontrute ikke har noe å si på EU, mm. det er i synsfeltet?

Rust i kanaler har heller ikke noe å si, så lenge det ikke er bærende.

Sprekken var 1 meter lang og midt i synsfeltet, kanalene var rustet vekk på noen plasser.

Jo, det er et helvetes stort problem å få godkjent biler i Norge i dag. Hvis du tror at du enkelt får godkjent den første Cossi'en med 600hk som ikke i nærheten er original, så kan du ta med deg et tau, også finne deg det høyeste treet i skogen.

Lavmål :thumbdown:

Eneste muligheten jeg ser er å enten sette den tilbake i "nogenlunde" original stand, eller så må vedkommende ha bekjentskap til en som driver med EU-kontroll, som kan ta dette "svart".

 

Regner med at det er et titalls personer her inne som kan støtte meg mtp. godkjenning av ting litt utenom det vanlige. Vi har et trangsynt biltilsyn i Norge.

Nettopp, kjenner man noen får man eu-godkjent en uorginal bil, endel av de som driver med bil har muligheten til å få eu-godkjent en bil via bekjente, vet selv om tilfeller.

 

Jeg har ikke sett bilen du prater om, men om det var en meter i synsfeltet så er det greit. Men du vet aldri om dette har skjedd etter EU.

Om kanalen hadde "rustet vekk" på noen plasser så regner jeg med at du skjønner såpass at dette ikke hadde gått.

 

Om du mener det er lavmål at jeg sier at det ikke er 'enkelt' å godkjenne Cossi'en med 600hk og totalt uoriginalt oppsett, så mener jeg at du helt klart ikke har vært borti noe angående godkjenning.

Endret av EvenL
Lenke til kommentar
Jeg har ikke sett bilen du prater om, men om det var en meter i synsfeltet så er det greit. Men du vet aldri om dette har skjedd etter EU.

Om kanalen hadde "rustet vekk" på noen plasser så regner jeg med at du skjønner såpass at dette ikke hadde gått.

Bilen var godkjent for 3-4 dager siden, så man har ikke hatt mange dager på å få den sprekken. Endel av de som selger eldre bruktbiler i prisklassen 10-20k trikser ofte med eu-godkjenninge via bekjente, det er bare å se litt på eldre bruktbiler som akkurat er eu-ok, mye rart man kommer over. Det er hvertfall min erfaring.

 

Om det er lavmål at jeg mener at du ikke 'enkelt' får godkjent en Cossi'e med 600hk og totalt uoriginalt oppsett, så mener jeg at du helt klart ikke har vært borti noe lignende angående godkjenning.

Det er lavmål å [komme med modererte utsagn] bare fordi de er uenig med deg.

 

Har man bekjente som kan ordne en eu-godkjenning er det veldig enkelt, det er en grunn til at man kan kjøre år etter år med en bil med 2-4 ganger orginal effekt uten at den er godkjent av trangsynet med den effekt, men allikevel passerer eu-kontrollen.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Jasså, han her påstår han har Bang & Olufsen stereo... merkelig at alle de andre med bang & olufsen har ulik utforming på høytalerne:

Som om at B&O er så sinnssykt bra at det er det som veier mest når man skal ha ny bil.... jaja, Audi er jo jålebil, så da er det vel et betydelig salgsargument :D

 

Det er såpass mange A4'er til salgs i Norge så det skal ikke en rakettforsker til for å vite at det som gjør at akkurat din bil skiller seg ut positivt i forhold til andre trekker betydelig opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...