Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer vel også ann på hva man legger i ordet "DIGG!"

 

For meg så er Porche Cayenne Turbo som kanskje er lett modda DIGG!

BMW X6 er også DIGG!

 

Min egen bil som jeg nå har bestillt, en Audi A4 2.0TFSI Multitronic 180HK er ikke DIGG i den forstand.

Det er en litt småkul familiebil som man legger litt merke til.

 

Ordet "DIGG!" for meg har altså en mye sterkere betydning enn at jeg kan kalle en Galant for det. Så det vi i utgangspunktet ikke er enige om er kraften man legger bak ordet :)

 

Men vi er forskjelliga ja.. og takk for det.... Ellers så hadde vi jo alle kjørt rundt i en Galant... og det hadde for min del IKKE vært DIGG!

 

Din bil du har bestilt er digg. maken til sexy bil

Det er vertfall en bil jeg følte jeg kunne ta meg råd til... uten at det går ut over andre ting. Det er så absolutt en flott bil... for all del...

 

Men hadde pungen vært bunnløs, så hadde det nok blitt helt noe annet. Men for meg så er "DIGG!" ett ord jeg bruker på biler jeg kun får råd til hvis jeg skulle vinne i lotto. Men siden jeg ikke tipper, så blir det nok også dårlig med gevinster.. hehe

 

Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Kommer vel også ann på hva man legger i ordet "DIGG!"

 

For meg så er Porche Cayenne Turbo som kanskje er lett modda DIGG!

BMW X6 er også DIGG!

 

Min egen bil som jeg nå har bestillt, en Audi A4 2.0TFSI Multitronic 180HK er ikke DIGG i den forstand.

Det er en litt småkul familiebil som man legger litt merke til.

 

Ordet "DIGG!" for meg har altså en mye sterkere betydning enn at jeg kan kalle en Galant for det. Så det vi i utgangspunktet ikke er enige om er kraften man legger bak ordet :)

 

Men vi er forskjelliga ja.. og takk for det.... Ellers så hadde vi jo alle kjørt rundt i en Galant... og det hadde for min del IKKE vært DIGG!

 

Din bil du har bestilt er digg. maken til sexy bil

Det er vertfall en bil jeg følte jeg kunne ta meg råd til... uten at det går ut over andre ting. Det er så absolutt en flott bil... for all del...

 

Men hadde pungen vært bunnløs, så hadde det nok blitt helt noe annet. Men for meg så er "DIGG!" ett ord jeg bruker på biler jeg kun får råd til hvis jeg skulle vinne i lotto. Men siden jeg ikke tipper, så blir det nok også dårlig med gevinster.. hehe

 

Takk skal du ha :)

 

Ok, ikke heng deg opp i at jeg kalte en bil "DIGG!" nå da. Din nye A4 er også en bil jeg anser som digg, eller "sexy" som han andre sa, hehe. Men jeg er bare 19 år og har fortsatt min førstebil, og biler blir kanskje fortere kule/stilige i mine øyne enn eldre folk som tar seg råd til dyrere biler og har hatt mange ulike biler :) Hvis du skjønner. Bra valg

du tok da du bestilte den Audi'en forresten, har (som sagt) sansen for A4 :) Hvertfall utseende-messig...

Lenke til kommentar

Kjøpt inn som vinterbil, uten planer for annet enn å fylle bensin, men den gang ei :p

Nye lamper hele veien er kjøpt inn, ny grill er laget for å få 1000-metere på innsiden + litt anlegg som en må ha :)

 

Etter å ha kjøpt den har jeg også fått jobb på BoS, så blir vel kanskje til å shine den opp etter våren..?

 

Sorry for sprøyt ;)

Lenke til kommentar
Er det virkelig noen som betaler så mye for en cosworth?

 

Javisst.

Prata med en venn i går om nettopp dette, jeg spurte om folk faktisk kjøpte sånne biler til den prisen. Joda, sa han. Han hadde lagt ut bilen sin (en ombygd Sierra) til 200.000, men den endte opp med å bli solgt for over 60.000 mer bare en dag eller to etter annonsen var lagt ut.

"Uskrudde" velholdte biler går visst glatt for over 300 000 i følge han.

 

Personlig så ville jeg aldri kjøpt en gammal Ford for den prisen. Har lyst på en Cosworth for å herje med, men hvis jeg skulle kjøpt en så hadde det nok blitt en på røde skilter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...