Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Festlig å se hvor sterk merketilhørligheten er. En bil det går tretten på dusinet av med 15" felger er "digg".

 

Hva er festlig med det? Galant'en er en fet bil, og når man har Mitsubishi fra før av

så ser man jo gjerne mer på andre typer fra samme merke enn f.eks. BMW, Audi, osv. :p

Nå tenker jeg ikke bare på felgene da. Tenker på helheten, men er enig at felger må til...

Men det er bare å slenge på 18" eller 19" + senk på disse så klager du nok ikke like mye;

 

post-195907-1261137201_thumb.jpg

 

(dessuten, hva er det som er galt med Mitsu?)

 

 

 

Agreed, galanten er noe av det tøffere i sin prisklasse, men den der var for dyr i forhold til hva det er.

 

Yeah. Skal ha en sånn en dag. Men dette er Avance, ikke "Advance" som det står i annonsen :p

Avance-modellene er jo litt dyrere, men jeg er enig i at 145k er litt mye for den.

Hadde den bare gått 50-60.000 km isteden hadde det vært greit.

 

Tenker noen snur seg når jeg kommer kjørende forbi i en sånn,

(er like mye fan av sedan som stv.) en gang i fremtiden...

 

post-195907-1261137296_thumb.jpg

 

:dribble::love:

 

...men smaken er fortsatt som baken :) Og dette er bare min smak, men jeg er ikke alene om at disse er fine...

Lenke til kommentar

Kommer vel også ann på hva man legger i ordet "DIGG!"

 

For meg så er Porche Cayenne Turbo som kanskje er lett modda DIGG!

BMW X6 er også DIGG!

 

Min egen bil som jeg nå har bestillt, en Audi A4 2.0TFSI Multitronic 180HK er ikke DIGG i den forstand.

Det er en litt småkul familiebil som man legger litt merke til.

 

Ordet "DIGG!" for meg har altså en mye sterkere betydning enn at jeg kan kalle en Galant for det. Så det vi i utgangspunktet ikke er enige om er kraften man legger bak ordet :)

 

Men vi er forskjelliga ja.. og takk for det.... Ellers så hadde vi jo alle kjørt rundt i en Galant... og det hadde for min del IKKE vært DIGG!

Lenke til kommentar
Kommer vel også ann på hva man legger i ordet "DIGG!"

 

For meg så er Porche Cayenne Turbo som kanskje er lett modda DIGG!

BMW X6 er også DIGG!

 

Min egen bil som jeg nå har bestillt, en Audi A4 2.0TFSI Multitronic 180HK er ikke DIGG i den forstand.

Det er en litt småkul familiebil som man legger litt merke til.

 

Ordet "DIGG!" for meg har altså en mye sterkere betydning enn at jeg kan kalle en Galant for det. Så det vi i utgangspunktet ikke er enige om er kraften man legger bak ordet :)

 

Men vi er forskjelliga ja.. og takk for det.... Ellers så hadde vi jo alle kjørt rundt i en Galant... og det hadde for min del IKKE vært DIGG!

 

Din bil du har bestilt er digg. maken til sexy bil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...