Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner jo at denne vil ha en viss verdi for noen få... men kanskje mest for han som har bygget den...

 

Bilen uten motor er jo ikke verdt stort... så de 600 lappene må jo ligge i motoren... Og da snakker vi dyr motor!

 

Bilen er sikkert verdt prisen for en samler eller for en Coswrth geek der ute som har pengene... men for meg blir dette bare tåpelig...

Lenke til kommentar

Joda... jeg forstår det...

 

Bilen min er også verdt 1 mill. hvis jeg slenger inn en heftig diamant i hanskerommet...

Det er bare det at det er så utrolig få som vil ha den diamanten.

 

Jeg synes det er artig å se gamle biler som er pusset opp fra grunnen av og er gjennomførte tvers igjennom, men man kan liksom ikke regne med at bilen har liks stor verdi for andre som for deg selv...

 

Samme åssen man vrir og vrenger på det, så er 300 lapper sinnsykt mye for en 17 år gammel ford. Uansett om det er 30 eller 1000HK'er i den.

 

Jeg tipper at de som sitter der ute og regelrett sikler etter denne bilen er såpass oppegående når det gjelder skruing av bil at dem heller vill begynt å bygget en selv...

 

Jeg har en veldig gammel trekiste stående på loftet hjemme som har stått der så lenge jeg kan huske og mere til. Denne hadde jeg aldri solgt, selv om den er stygg som juling. Eller joda.. hadde noen gitt meg 50.000 for den, så kanskje... men hvem gjør det?

 

Jo... en samler... og dem er det ikke veldig mange av...

Lenke til kommentar
Bilen min er også verdt 1 mill. hvis jeg slenger inn en heftig diamant i hanskerommet...

Det er bare det at det er så utrolig få som vil ha den diamanten.

Så du sier hovedsaklig at ingen har lyst på en cosworth som er påkosta? Det er ikke en bil til hvilken som helst målgruppe, og en som ser etter en cosworth ønsker gjerne ikke en orginal bil med elendige 17 år gamle deler. Greit nok at du ikke er interessert i den type bil, er ikke særlig fan av cosworth selv, men det endrer ikke det faktumet at den er påkosta, og har en tilstrekkelig høyere verdi enn andre biler i samme aldersklasse. Du skrev selv at de 600 lappene som er påkosta ligger i motoren, så du tror altså at karbondeler, felger, interiør, dempere, bremser osv er gratis? ok. Virker som at kunnskapen er noe begrenset.

Lenke til kommentar

Han mener at det er få som kommer til å kjøpe den? Altså for spesielt interesserte. En bil som er såpass gammel og såpass påkostet er kun for spesielle interesserte, og de er det ikke mange av.

 

Skulle jeg brukt 300.000 på Ford hadde jeg ikke kjøpt meg en 17år gammel Ford, det tror jeg de fleste ikke hadde gjort.

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Er som WheelMan skriver.. Er man godt involvert i bilmiljøet, noe som en cosworth eier garantert er, så vil det nok ikke være store problemet å få solgt den. Interesserte ser mye mer enn en 17 år gammel Ford. Jeg har selv en 22 år gammel Toyota Supra, og disse bilene ligger på 100-150 tusen når de er i god stand, uten å være for påkosta. Er det f.eks en Supra interessert som står mellom en orginal til 100-150k eller en påkosta til 200-250k, og vedkommende har tenkt å påkoste om den er orginal, så er det bedre å gå for den allerede påkosta bilen, da man får mer for pengene, da nye deler koster mye, mens bruktverdien er svært god i forhold.

Lenke til kommentar

Cossie'n kommer aldri på skilter sånn som den står der ihvertfall. Så den må ihvertfall treffe innenfor riktig målgruppe.

Men det er ikke tvil om at denne selges langt under selvkost, samt at han har lagt ned en "del" timer i bygging.

Endret av EvenL
Lenke til kommentar

Jeg sier bare at JEG aldri hadde gitt 300 lapper for denne Cosworthen, og at den for MEG fremstår som voldsomt overpriset gammel sierra med stor motor.

 

For andre som setter pris på slike biler, har pipa en annen lyd.

 

Hatte av for dem som blåser av 300 lapper på denne bilen, og det er nok også mange som sier det samme over fotoutstyret jeg kanskje kommer til å kjøpe meg, som koster litt over 100.000,-

 

Jeg tviler ikke på at denne bilen har deler for nesten 600 lapper... Det har overhodet ikke noe med poenget mitt å gjøre. For meg så er dette fortsatt en 17 år gammel trimmet sierra... Ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Jeg blir helt dårlig av å se hvor billige biler er i USA

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/LOADED-2009...=item53de925865

 

 

Alle i dette landet klager på norske bilpriser og - avgifter. Men det er nesten ingen som er interessert i å forandre på det til det bedre.

Hvert fjerde år kan dette endres, men nei da...

Kanskje fordelene ved å endre dette drar med seg andre uønskede ulemper, dessverre kan man ikke sy sitt eget partiprogram og få det i stortinget.

Lenke til kommentar
Dette er noe av det råeste du får tak for i 700.000. En Passat CC fylt med laptoper og servere baki er ikke i nærheten.

 

- Nei.

 

Jeg hadde glatt valgt en E46 M3 om jeg hadde 700.000,- kroner.

 

"Nei"? Hva slags tullesvar er det? E46 M3 og C55 AMG er direkte konkurrenter, og begge er representanter på verstingmodeller av to bilmodeller som er rettet mot samme kundesegment. Å si at en C55 ikke er noe av det råeste til den prisen fordi du personlig foretrekker M3 blir ganske sneversynt. Legg merke til at jeg skrev "noe av det råeste", ikke "det råeste", nettopp fordi C55 er en av flere verstingmodeller i prissjiktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...