Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det at mange selgere setter på store felger når den skal selges er nettopp fordi det er lettere å selge bilen da. det kan godt høres rart ut for mange som leser innlegget fordi dem ikke ville ha kjøpt den for flere grunner. men det er endel folk der ute som ser seg litt blind om man kan kalle det det, når de ser bilen med de store felgene, og vipper de om de skal kjøpe eller ikke kan noe så dumt som det veie for.

 

er ikke noe bilselger selv, men jeg har hatt mine biler opp igjennom, og når man vil ha ny bil selger man den gamle først. noen ganger har det hjulpet å legge på sommerdekkene for så at man får mange mail på annonsen bare timer etterpå.

 

men det er ikke fint med for store felger på en bil. felgstørrelse i samsvar med senking er noe annet:) men jeg er kanskje litt sær der, for jeg synes at en skamstylet bil med senk og store felger ikke passe sammen med en bil som har en bitte liten motor under panseret. for at det skal bli kult må det være en pakkeløsning med motor inkludert.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke, toro2?

 

C-klasse har ikke så mye å by på.. 700 laken for en så kjedelig bil?

 

Flott for selgeren at så mange viste "interesse". Jeg syns litt synd på vedkommende i går når jeg så annonsen, men kanskje han får solgt allikevel.

 

 

 

 

For 700k hadde jeg valgt noe annet (for eksempel en passat cc, og et uendelig pc-budsjett i all fremtid) men fortsatt ingen dum bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...