Amberlamps Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Feite røyr! http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=20092214 *Vil ha* Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Å ha slike lufteanleggsdimensjoner over det på en dieselbil er vel passe meningsløst jåleri for folk som ikke vet bedre? Selv de verste Land Cruiser-modellene har jo bare en liten tut bak. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ikke noe å utsette på verken den eller Q7-en du postet tidligere. Folk kan si hva de vil om luksus-SUV-er, men jeg elsker dem. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Skal det være luksusbil, så får det være en ordentlig luksusbil. Ikke noe kvasigreier på stylter. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18147996 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Med tanke på prisene på styltebilene her til lands ser jeg ikke hvordan så mange kan velge de over 7-serien eller S-klasse. Endret 2. desember 2009 av Atald Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Med tanke på prisene på styltebilene her til lands ser jeg ikke hvordan så mange kan velge de over 7-serien eller S-klasse. så er det sikkert flerne en meg som syns eneste fine biler bmw har laget på noen år er e92 og e70 resten ser jævlig ut. veldig sund i grunn. men unansett ville jeg aldri hatt q7 og det er pga størrelsen. bilen er deilig men hjelper ikke når den er på størrelse med en buss. er nok luksus i dem og Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Stakkars mann ! Vet ikke helt, men det lukter litt lureri av den dær... Lenke til kommentar
Espein Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Stakkars mann ! Vet ikke helt, men det lukter litt lureri av den dær... Han har endra annonsa nå. Det var en lang historie der. Dumt jeg ikke kopierte alt som stod dær. Han hadde blitt lurt skjønner du. Han bodde langt i nord, og bilen stod i Bergen osv osv osv... Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Batmobil! Haha det var enda stusseligere! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 "Bilen er ikke rustfri" Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Han er nå ærlig i det minste. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Den kan vell umulig være god å kjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå