Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke noen redigere emnefeltet på denne tråden så folk skjønner at det omhandler bilannonser?

 

Det burde si seg selv når det er en tråd i bil-delen av forumet :p

Ofte den dukker opp i "siste poster" for den som benytter seg av den funksjonen, og ikke tenker over hvor den ligger hen. En tydelig emnetittel er et "krav" i følge forumets retningslinjer, så det var en helt kurant forespørsel spør du meg. :) Men, nok om det. For ikke å gå helt off topic kan jeg presentere dagens tolkningsoppgave: Porsche 924 2.o 1983-mod 20.600km.

Lenke til kommentar

 

En av verdens mest poengløse og ubrukelige biler. Få biler som slår denne når det kommer til idioti, men BMW har et godt kort på hånden i kampen - nemlig X6.

 

Og før bashingen begynner, så kan jeg jo argumentere litt for hvorfor (dette gjelder ikke kun Q7, men også ML, Cayenne, RR Sport, X5 osv.)

 

De er trange i forhold til størrelsen. Du har like god, eller bedre, plass i en stasjonsvogn.

De er dårlige å kjøre sammenlignet med en mindre bil.

Jeg syntes de aller fleste av disse SUVene er ufattelig stygge.

De er uforholdsmessig dyre.

De er ikke nevneverdig sikrere enn en moderne stasjonsvogn.

Den høye vekten gjør at man må ha voldsomt stor motor for at det skal være noe krefter å snakke om. En A6 med 3-liter går bra. En Q7 med 3-liter går langt fra bra.

Vekten gjør også at slike biler fort blir skumle på vinterføre - spesielt hvis du ikke er flink til å kjøre bil. Begynner det å skli, er du rett og slett fucked.

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar
Kan ikke noen redigere emnefeltet på denne tråden så folk skjønner at det omhandler bilannonser?

 

Det burde si seg selv når det er en tråd i bil-delen av forumet :p

Ofte den dukker opp i "siste poster" for den som benytter seg av den funksjonen, og ikke tenker over hvor den ligger hen. En tydelig emnetittel er et "krav" i følge forumets retningslinjer, så det var en helt kurant forespørsel spør du meg. :) Men, nok om det. For ikke å gå helt off topic kan jeg presentere dagens tolkningsoppgave: Porsche 924 2.o 1983-mod 20.600km.

 

"COLJE,M,M,ER NESTEN EU-OK", ble litt avansert for meg.. Hva er en colje?

"SRARTER ALLTID", hæ?

"BRA BRUKS", ÅJA!

 

Gadd ikke mer nå, ble irritert av hele annonsen! Enkelte er håpløs når det gjelder annonseskriving!

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20029807 - denne bilen gir meg gode minner! Dårlig annonse, gøy bil = usikker?

Lenke til kommentar

 

En av verdens mest poengløse og ubrukelige biler. Få biler som slår denne når det kommer til idioti, men BMW har et godt kort på hånden i kampen - nemlig X6.

 

Og før bashingen begynner, så kan jeg jo argumentere litt for hvorfor (dette gjelder ikke kun Q7, men også ML, Cayenne, RR Sport, X5 osv.)

 

De er trange i forhold til størrelsen. Du har like god, eller bedre, plass i en stasjonsvogn.

De er dårlige å kjøre sammenlignet med en mindre bil.

Jeg syntes de aller fleste av disse SUVene er ufattelig stygge.

De er uforholdsmessig dyre.

De er ikke nevneverdig sikrere enn en moderne stasjonsvogn.

Den høye vekten gjør at man må ha voldsomt stor motor for at det skal være noe krefter å snakke om. En A6 med 3-liter går bra. En Q7 med 3-liter går langt fra bra.

Vekten gjør også at slike biler fort blir skumle på vinterføre - spesielt hvis du ikke er flink til å kjøre bil. Begynner det å skli, er du rett og slett fucked.

 

Er enig i det du sier, men bil handler også veldig mye om følelser. Kan ikke si at en Bmw 130d ville fått meg til å føle meg som en konge slik som jeg gjør i X5n.

 

Og mens vi er inne på SUV, dette må jo være en av de styggeste interiørfargene jeg har sett! Liker vanligvis brunt, men rustbrunt... neh http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=20063163

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...