Borbra Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 I motsetning til alle andre nye biler der man må velge ekstrautstyret etter man får den levert. etterpåklokskap det jeg mente er at du kan velge mye mer enn det du kan til en vanlig bil på denne bilen kan du f.eks. velge om den skal være senket, 18 tommers kromfelger, racingclutch, spoilerkits, bazooka subwofer, neonlys osv. osv. seff vet jeg at du kan få ekstra utstyr på en vanlig bil, men tingen her er at du har veldig mye MER å velge mellom Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Scino xB Sånne småbiler er jo drittøffe. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Må ikke forveksle Scion xB med de japanske Kei-bilene, som har relativt små og har maksimum 660cc motor med 64hk. xB er en vanlig bil i så måte, med Yaris-motor (1,5 liter) og noenlunde kurant størrelse for normalt bruk. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ja.. er klar over forskjellen. Skrev jo "sånne småbiler", altså lignende firkantede biler av liten størrelse. Kei cars har en maks størrelse på 3.4m*1.48m*2m (L*B*H), Scion xB (førstegen) er bare en halv meter lenger og breiere. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hvorfor har han stilt motorsykkelen på en åker? fordi den er stygg og passer der og ser jo ut som en moped Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hvorfor har han stilt motorsykkelen på en åker? fordi den er stygg og passer der og ser jo ut som en moped gidd å kom med så jævlig useriøse kommentarer da. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ja dette er jo som kjent en veldig seriøs tråd.. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Blir vel ikke akkurat mindre seriøs med slike kommentarer akkurat. Og om man syns den der er stygg og ligner på en moped har du en meget merkelig smak. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Smaken er som baken. Er lov med sine egne meninger her som alle andre plasser. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 da må det være noe galt med ham for alle bortsett fra ham ser værtfall at det ikke ser ut som en moped. men gidder ikke å bry meg mer uansett. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19952428 heh Lenke til kommentar
Espein Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Bmw 520 "Å en ting til. Ikke kom med skammbud. Vi bønda ifra Trøndelag har rævva fult av peng. " --- Volvo 940 Haha Endret 22. november 2009 av Espein Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Volvo 940Haha Sitat annonse: Ser ut som en hau utvendig da. Derfor bildene er tatt midt på svarte natta kanskje? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 da må det være noe galt med ham for alle bortsett fra ham ser værtfall at det ikke ser ut som en moped. men gidder ikke å bry meg mer uansett. Har du snakket med "alle" andre da og fått deres mening? Ja, eg tror du kan bare gi deg Og personangrep trenger du heller ikke komme med. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 da må det være noe galt med ham for alle bortsett fra ham ser værtfall at det ikke ser ut som en moped. men gidder ikke å bry meg mer uansett. Har du snakket med "alle" andre da og fått deres mening? Ja, eg tror du kan bare gi deg Og personangrep trenger du heller ikke komme med. er forsjell på å ha egen mening og vite forsjell på en moped og en skikkelig motorsykkel på mer en 125cc Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Bilder av bilen jeg 80% sikkert skal bytte til (tatt hos forhandleren): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14672800 Er denne i samme farge? Endret 24. november 2009 av Carisma_ftw Lenke til kommentar
Espein Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Volvo 740 Les bildeteksten og annonseteksten. Makan, en som fikk i seg litt mye sukker når han skrev? :!: Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Volvo 740 Les bildeteksten og annonseteksten. Makan, en som fikk i seg litt mye sukker når han skrev? :!: JA DENNE BILEN SÅ KJEMMPE BRA UT! SJEKK DEN FETE FARGEN PÅ MOTOR BLOKKEN,,, Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Denne karen har virkelig lagt sjelen sin i å lage en veldokumentert annonse Nissan Primera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå