Mikkel™ Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Luftinntak? Poenget med å sensurere skiltet på det ene bildet men ikke det andre da ? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Luftinntak? Luftinntaket på denne er nok ikke helt originalt, det står et mindre ett på en original Impreza Gt. Dette inntaket kommer mest sannsynlig fra en litt mer hårete versjon av GT'en. For øvrig er dette luftinntaket funksjonelt, pga. overliggende IC. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jaja men synes det er altfor svært for eksteriøret - jeg mener, det ser ikke så veldig bra ut Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Se på skrivemåten her: 66 personer fikk forenklede forelegg for ulovlig bruk av pyntelys/kurve-tåkelys og mangler ved nærlys i en trafikkontroll søndag. Finn en stor feil Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Bilen har jo bare 218hk. Så da er så stort luftinntak jalla! Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Poenget med å sensurere skiltet på det ene bildet men ikke det andre da ? Som du ser så er det bildet med sommerfelger sikkert tatt ved en annen anledning. Mange som sensurer skiltene når de legger ut bilder av bilen sin på diverse forum. Vil tippe han bare har tatt et bilde han hadde tilgjengelig.. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Bilen har jo bare 218hk. Så da er så stort luftinntak jalla! og siden den har "bare" 218 hk så trenger ikke intercooleren kjøling? Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Se på skrivemåten her: 66 personer fikk forenklede forelegg for ulovlig bruk av pyntelys/kurve-tåkelys og mangler ved nærlys i en trafikkontroll søndag. Finn en stor feil "pyntelys/kurve-tåkelys"? Lenke til kommentar
salah Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jaja men synes det er altfor svært for eksteriøret - jeg mener, det ser ikke så veldig bra ut Hele bilen ser dårlig ut. Se baken på den, den er jo diiiger... Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hehe nei sant det. Har aldri likt Subaru egentlig Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hehe nei sant det. Har aldri likt Subaru egentlig hehe, det er vel EVO som er tingen for deg tenker jeg? Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hehe nei sant det. Har aldri likt Subaru egentlig hehe, det er vel EVO som er tingen for deg tenker jeg? Lett Eller en Avance i førsteomgang. Tenker på å kjøpe/bytte til denne bilen: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19720624 Har fete felger som vil matche glimrende, men lyse skinnseter holder meg litt tilbake... Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Lett Eller en Avance i førsteomgang.Tenker på å kjøpe/bytte til denne bilen: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19720624 Har fete felger som vil matche glimrende, men lyse skinnseter holder meg litt tilbake... Neida, det gjør omgivelsene fint å lyst. Har det selv, og er veldig fornøyd. Skinnpleie i ny og ne gjør også susen Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Lett Eller en Avance i førsteomgang.Tenker på å kjøpe/bytte til denne bilen: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19720624 Har fete felger som vil matche glimrende, men lyse skinnseter holder meg litt tilbake... Neida, det gjør omgivelsene fint å lyst. Har det selv, og er veldig fornøyd. Skinnpleie i ny og ne gjør også susen lyst skinn er penest etter min mening blir litt trist og kjedelig med sort i lengden syns jeg. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Lett Eller en Avance i førsteomgang.Tenker på å kjøpe/bytte til denne bilen: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19720624 Har fete felger som vil matche glimrende, men lyse skinnseter holder meg litt tilbake... Neida, det gjør omgivelsene fint å lyst. Har det selv, og er veldig fornøyd. Skinnpleie i ny og ne gjør også susen lyst skinn er penest etter min mening blir litt trist og kjedelig med sort i lengden syns jeg. Men se på kombinasjonen med dashbordet, osv... Er liksom litt rart med svart øverst - overgangen til det lyse... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Lett Eller en Avance i førsteomgang.Tenker på å kjøpe/bytte til denne bilen: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19720624 Har fete felger som vil matche glimrende, men lyse skinnseter holder meg litt tilbake... Neida, det gjør omgivelsene fint å lyst. Har det selv, og er veldig fornøyd. Skinnpleie i ny og ne gjør også susen lyst skinn er penest etter min mening blir litt trist og kjedelig med sort i lengden syns jeg. Men se på kombinasjonen med dashbordet, osv... Er liksom litt rart med svart øverst - overgangen til det lyse... Jeg syns det så classy ut jeg. Litt custom. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Men se på kombinasjonen med dashbordet, osv...Er liksom litt rart med svart øverst - overgangen til det lyse... Hva er rart med det? Hadde du foretrukket at dashbordet også var samme farge? Det du burde reagere på er det jalla "tre" interiøret.. Men det kan forhåpentligvis byttes ut for en billig penge. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Men se på kombinasjonen med dashbordet, osv...Er liksom litt rart med svart øverst - overgangen til det lyse... Hva er rart med det? Hadde du foretrukket at dashbordet også var samme farge? Det du burde reagere på er det jalla "tre" interiøret.. Men det kan forhåpentligvis byttes ut for en billig penge. Nei jeg vet ikke jeg. Bare liker at alt er i svart, helst skinn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå