Mikkel™ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Volvo 2førr Hva faen har han gjort med bilen ? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hva han har gjort er en ting, eu-kontroll er en annen ting. :!: Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Volvo 2førr Hva faen har han gjort med bilen ? Det er i hvertfall en del ting han IKKE har gjort! Syntes det var stiv pris for en ikke kjørbar/ delebil ! Mangler baklys, skiltlys, bensinpumpen må festes, bærebro på førersiden må byttes, fjærene må byttes, nye dekk bak, ujevne bakbremser, defekte bremseslanger foran, defekt innfestning for slanger, travers forstilling med skader og rustskader, feil spissing, uorginale fjæringsfester bak, varseltrekant og reservehjul mangler Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 har bruk nok penger på bilen Likte veldig godt denne! Hvor har han brukt de ? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 har bruk nok penger på bilen Likte veldig godt denne! Hvor har han brukt de ? Bensin og olje Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Wow for en liste med feil da xD Lenke til kommentar
Barstad Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Snakker vi "sleeper"? Grom bil, men hva menes med sleeper? http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.w...14;_cmd=similar Dette er en skikkelig sleeper Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.w...162.40203875557 Likte denne Carismaen. Bra gjennomført styling synes jeg Senket 35mm, litt sotet bak, fine felger, elegant bakspoiler... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Feit CLS... interiørfargen kan jeg sikkert like den dagen jeg blir farveblind... :!: Endret 11. november 2009 av DSG Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Er du kjerring av type Linni Meister eller noe så må jo det være drømebilen. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Råeste MR2 så langt? Damer på panseret. Hell Yeah! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Volvo 740 "Om du vil kikke på bilen, ta kontakt litt i førvegen, så skal eg settje på ein klonk kaffe og varme litt tebrød. " Hahah :!: Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Råeste MR2 så langt? Damer på panseret. Hell Yeah! "Jentene er ikke inkludert i prisen" Fin bil og fine jenter uansett hvertfall Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Damer på panseret. Hell Yeah! "Ingen alvorlige feil". Stiller meg alltid tvilende til slike utsagn i annonser. Ingen alvorlige feil, men noen feil er det. Tolker jeg det som Endret 12. november 2009 av untouch4ble Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Råeste MR2 så langt? Damer på panseret. Hell Yeah! "Jentene er ikke inkludert i prisen" Fin bil og fine jenter uansett hvertfall Tror han leste her, for nå har damene flyttet inn i bilen! Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Damer på panseret. Hell Yeah! "Ingen alvorlige feil". Stiller meg alltid tvilende til slike utsagn i annonser. Ingen alvorlige feil, men noen feil er det. Tolker jeg det som Ja, samma her as. Liker ikke den setningen om jeg skal kjøpe noe brukt... Råeste MR2 så langt? Damer på panseret. Hell Yeah! "Jentene er ikke inkludert i prisen" Fin bil og fine jenter uansett hvertfall Tror han leste her, for nå har damene flyttet inn i bilen! Hehe ja jeg ser det. Teit as, man må ikke bry seg om hva folk sier da... Når han først tar bilder av babes på panseret, så får han stå for det Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg ville ikke kjøpt en bil som har hatt folk kravlende på panseret. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Jeg ville ikke kjøpt en bil som har hatt folk kravlende på panseret. +1 Her i gården tar vi ikke på bilen engang (utenom håndtakene til dere kverullerende der ute) Kan bli fine riper av jeans'a til damene på panseret Endret 13. november 2009 av DSG Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg ville ikke kjøpt en bil som har hatt folk kravlende på panseret. +1 Her i gården tar vi ikke på bilen engang (utenom håndtakene til dere kverullerende der ute) Kan bli fine riper av jeans'a til damene på panseret om dem er i bikini da? men er med på den at ikke skal røre bilen. kun håndtakene som er lovlig her i huset og Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Og vinduene, til en viss grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå