Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Bildet i denne annonsen er vel så latterlig at det grenser til mer "fotokunst" enn salgsfoto: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19656764

 

Her er en annen raring: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode..._1187052045.jpg

 

Se bilde av bakluken; Her mener jeg det står på ruta "KJØP IKKE CITROEN" !

Ikke akkurat bra reklame for citroenbilen du har tenkt selge..

Endret av Spartan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fikk sykt lyst å kjøpe denne bilen etter den spennende anonnsen :whistle:http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19617629

 

Lurte på å kjøpe en bil fra samme fyren for et år siden, den jeg så på lå 20.000 kr under hva som var normalt for den bilen jeg så på. Desverre fikk jeg aldri kontakt med fyren. Undersøkte litt om han, skal være ok fyr, lave priser, men vanskelig å få taki.

Lenke til kommentar

Kanskje litt OT, men!

Prøver for tiden å selge min 156 Alfa Romeo 99 modell, på finn.no.

Bilen min!

Og fikk for ikke lenge siden en helt seriøs mail, hvor en fyr ville bytte til seg bilen imot at jeg skulle

få en utstoppet ulv til tilsvarende verdi. Altså greit nok å komme med "byttetilbud" men det får da være grenser.

Hva skal en gutt på 19 år i Trondheim som har studielån og generelt dårlig råd med en utstoppet Ulv?^^.

Lenke til kommentar
Kanskje litt OT, men!

Prøver for tiden å selge min 156 Alfa Romeo 99 modell, på finn.no.

Bilen min!

Og fikk for ikke lenge siden en helt seriøs mail, hvor en fyr ville bytte til seg bilen imot at jeg skulle

få en utstoppet ulv til tilsvarende verdi. Altså greit nok å komme med "byttetilbud" men det får da være grenser.

Hva skal en gutt på 19 år i Trondheim som har studielån og generelt dårlig råd med en utstoppet Ulv?^^.

digg bil forresten. perfekt førstebil. kunne lett kjøpt den om 2-3 år :p eneste som er dumt med alfa er at det er så sinnsykt mye feil med dem. er din og full av feil?

 

wtf bytte i en ulv :lol: er de så mye værdt da?

Endret av Markelure
Lenke til kommentar
Kanskje litt OT, men!

Prøver for tiden å selge min 156 Alfa Romeo 99 modell, på finn.no.

Bilen min!

Og fikk for ikke lenge siden en helt seriøs mail, hvor en fyr ville bytte til seg bilen imot at jeg skulle

få en utstoppet ulv til tilsvarende verdi. Altså greit nok å komme med "byttetilbud" men det får da være grenser.

Hva skal en gutt på 19 år i Trondheim som har studielån og generelt dårlig råd med en utstoppet Ulv?^^.

digg bil forresten. perfekt førstebil. kunne lett kjøpt den om 2-3 år :p eneste som er dumt med alfa er at det er så sinnsykt mye feil med dem. er din og full av feil?

 

wtf bytte i en ulv :lol: er de så mye værdt da?

Er virkelig ikke så pro på ulvepriser så jeg aner ikke;D.

Har vært en evig kult førstegangsbil, man får virkelig mye for pengene. Skinnseter lettmetallfelger 144 hk!, og ikke minst kule looks. Det var derfor jeg kjøpte den.

Jeg vil slettes ikke si at jeg har hatt mye feil med en nei, men de småfeilene jeg har hatt har vært dyre å fikse opp i, deler må importeres fra italia. Har byttet starter på den en gang, og en del av eksosanlegget, noe som kom på henholdsvis 4k(men ble dekket av alfasenteret), og 5k(frontrøret). Har hatt bilen i 1,5 år og har stelt pent med den:). Montert en 800 ws sub baki, for extra pew pew;).

Selger den grunnet påstartet studie i tronheim, 6600 kroner i lån i måneden er ikke nok til å ha bil;). Litt lat + mye skolearbeid, så jeg orker ikke å ha jobb på si:P. Kan anbefale Alfa.<3

Lenke til kommentar

pga noen jeg kjenner har en alfa 156 stasjonsvogn værfall. er den versjonen med stor motor i. den bilen er helt forferdelig. alt som kan gå galt, har gått galt på den. alt fra motor, radio osv. men generelt har alfa mye feil. søk opp alfa romeo og top gear på youtube :p

Endret av Markelure
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...