Spartan Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Bildet i denne annonsen er vel så latterlig at det grenser til mer "fotokunst" enn salgsfoto: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19656764 Her er en annen raring: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode..._1187052045.jpg Se bilde av bakluken; Her mener jeg det står på ruta "KJØP IKKE CITROEN" ! Ikke akkurat bra reklame for citroenbilen du har tenkt selge.. Endret 2. november 2009 av Spartan Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hehe.. Det er jo ikke beste salgstrikset nei.. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 fikk sykt lyst å kjøpe denne bilen etter den spennende anonnsen http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19617629 Lenke til kommentar
rublings Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 fikk sykt lyst å kjøpe denne bilen etter den spennende anonnsen http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19617629 Skjønner ikke folk som lager en slik annonse. Jeg la nettopp ut min bil for salg, og selvom den bare er annonsert til 32k så har jeg allikevell lagt ut masse bilder og en god og lang tekst. Legger ikke annonsen ut her pga rettningslinjene. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) MEGET spennende og informativ! Nesten så jeg bare mååå ha den! Endret 3. november 2009 av Effectiv Lenke til kommentar
rublings Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hvis det er min du mener JuliBoy så er det bare å komme å kjøpe Står i garasjen å venter på deg. Lite rust iallefall Lenke til kommentar
trra Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 fikk sykt lyst å kjøpe denne bilen etter den spennende anonnsen http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19617629 Lurte på å kjøpe en bil fra samme fyren for et år siden, den jeg så på lå 20.000 kr under hva som var normalt for den bilen jeg så på. Desverre fikk jeg aldri kontakt med fyren. Undersøkte litt om han, skal være ok fyr, lave priser, men vanskelig å få taki. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvis det er min du mener JuliBoy så er det bare å komme å kjøpe Står i garasjen å venter på deg. Lite rust iallefall Kunne desverre ikke tenkt meg bil med så liten plass i Rust? hva snakker du om? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Audi Er frontruta sånn? Ser ikke sånn ut fra inni bilen og ut? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Audi Er frontruta sånn? Ser ikke sånn ut fra inni bilen og ut? Er kanskje "komfort frontglass" eller hva de kaller det... reflekterer varmen slik at det ikke blir så varmt i bilen. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har og stående en 535 motor med ledningsnett og hjerne som skal selges, KOM MED BUD!! Og en hjerne som skal selges?? hjerne=ecu "hjernen til innsprøytningsmotoren" Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Skulle gjerne hatt denne. Har sans for Celica'n. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Skulle gjerne hatt denne. Har sans for Celica'n. Ja, så lenge man ikke er passasjer og sitter i baksetet. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kan tenke meg at du må være på størrelse med Jan Erik Larsen eller mindre for at det skal bli komfortabelt ja. Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kanskje litt OT, men! Prøver for tiden å selge min 156 Alfa Romeo 99 modell, på finn.no. Bilen min! Og fikk for ikke lenge siden en helt seriøs mail, hvor en fyr ville bytte til seg bilen imot at jeg skulle få en utstoppet ulv til tilsvarende verdi. Altså greit nok å komme med "byttetilbud" men det får da være grenser. Hva skal en gutt på 19 år i Trondheim som har studielån og generelt dårlig råd med en utstoppet Ulv?^^. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hahaha, virkelig? Merkeligste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ye, helt sant, det samme sa jeg;). Har mailen i innboxen fortsatt, tenker jeg skal printe den ut og ramme den inn.;p Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Kanskje litt OT, men!Prøver for tiden å selge min 156 Alfa Romeo 99 modell, på finn.no. Bilen min! Og fikk for ikke lenge siden en helt seriøs mail, hvor en fyr ville bytte til seg bilen imot at jeg skulle få en utstoppet ulv til tilsvarende verdi. Altså greit nok å komme med "byttetilbud" men det får da være grenser. Hva skal en gutt på 19 år i Trondheim som har studielån og generelt dårlig råd med en utstoppet Ulv?^^. digg bil forresten. perfekt førstebil. kunne lett kjøpt den om 2-3 år eneste som er dumt med alfa er at det er så sinnsykt mye feil med dem. er din og full av feil? wtf bytte i en ulv er de så mye værdt da? Endret 5. november 2009 av Markelure Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kanskje litt OT, men!Prøver for tiden å selge min 156 Alfa Romeo 99 modell, på finn.no. Bilen min! Og fikk for ikke lenge siden en helt seriøs mail, hvor en fyr ville bytte til seg bilen imot at jeg skulle få en utstoppet ulv til tilsvarende verdi. Altså greit nok å komme med "byttetilbud" men det får da være grenser. Hva skal en gutt på 19 år i Trondheim som har studielån og generelt dårlig råd med en utstoppet Ulv?^^. digg bil forresten. perfekt førstebil. kunne lett kjøpt den om 2-3 år eneste som er dumt med alfa er at det er så sinnsykt mye feil med dem. er din og full av feil? wtf bytte i en ulv er de så mye værdt da? Er virkelig ikke så pro på ulvepriser så jeg aner ikke;D. Har vært en evig kult førstegangsbil, man får virkelig mye for pengene. Skinnseter lettmetallfelger 144 hk!, og ikke minst kule looks. Det var derfor jeg kjøpte den. Jeg vil slettes ikke si at jeg har hatt mye feil med en nei, men de småfeilene jeg har hatt har vært dyre å fikse opp i, deler må importeres fra italia. Har byttet starter på den en gang, og en del av eksosanlegget, noe som kom på henholdsvis 4k(men ble dekket av alfasenteret), og 5k(frontrøret). Har hatt bilen i 1,5 år og har stelt pent med den:). Montert en 800 ws sub baki, for extra pew pew;). Selger den grunnet påstartet studie i tronheim, 6600 kroner i lån i måneden er ikke nok til å ha bil;). Litt lat + mye skolearbeid, så jeg orker ikke å ha jobb på si:P. Kan anbefale Alfa.<3 Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) pga noen jeg kjenner har en alfa 156 stasjonsvogn værfall. er den versjonen med stor motor i. den bilen er helt forferdelig. alt som kan gå galt, har gått galt på den. alt fra motor, radio osv. men generelt har alfa mye feil. søk opp alfa romeo og top gear på youtube Endret 5. november 2009 av Markelure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå