Atald Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Om det ikke tar totalt kverken på motordelene vil jeg si at det høres ut som en svært fornuftig oppgradering å foreta. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Om det ikke tar totalt kverken på motordelene vil jeg si at det høres ut som en svært fornuftig oppgradering å foreta. Riktig! 96 turbodiesel-hester i en bil som veier 850kg må jo nesten være litt artig. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Golf Renault Bmw Bmw Golf Kia Audi Golf Laaav.. Golf Fantastisk liste! Men den Picantoen var jo faktisk ... tøff! Haha, jeg må ærlig innrømme at jeg likte den faktisk. Og de to siste VW-ene var jo ikke så verst. Jettaen var kanskje litt lav, men Golfen var bare skjemmet av noen litt for kunstneriske fotograf-sprell. x2! Syns den Kiaen var helrå Diskre styling, akkurat riktig senk og fete felger. Slenger du chip på den motoren der så har du en sykt rå "pocket-rocket". Finner mye rart om man søker på "styling" haha Lenke til kommentar
Battone Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg stusser virkelig på disse menneskene som kjører disse bilene.. Personlig ville jeg vært utrolig flau over å bli sett i en slik bil.. Ville mye heller blitt sett i et vrak.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Om det ikke tar totalt kverken på motordelene vil jeg si at det høres ut som en svært fornuftig oppgradering å foreta. Riktig! 96 turbodiesel-hester i en bil som veier 850kg må jo nesten være litt artig. Kalles ikke sånt for go-kart? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er ikke go-kart artig? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Veldig veldig artig. Kjørte det ganske mye for noen år siden. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Svar: få Spørsmål: hvor mange dager tar det å selge denne bilen? Endret 23. oktober 2009 av toro2 Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sånn skal BMW'er se ut! Perfekte lykter, bra form og farge Den der likte til og med jeg selvom jeg ikke er noen speisell fan av BMW. Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Audi Spacers hvor? Det finnes ikke nok "hahaha" i verden til å beskrive bilen! Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Audi Spacers hvor? Det finnes ikke nok "hahaha" i verden til å beskrive bilen! Har sett den annonsen før ass. Lættis, han tror virkelig han kan få 85k for en bil med den fæle løsningen der Hva tenkte han på? Og hva er det han har gjort egentlig?? Ser ut som han har satt på et ekstra lag med eksteriør utenpå... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16971761 Lambo-dørene hadde jeg nok ikke montert men ellers syntes jeg bilen var lekker Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16971761 Lambo-dørene hadde jeg nok ikke montert men ellers syntes jeg bilen var lekker Kan ikke annbefale noen å handle av han etter å ha lest denne tråden, men bilen var ikke stygg da Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sånn skal BMW'er se ut! Perfekte lykter, bra form og farge Den der likte til og med jeg selvom jeg ikke er noen speisell fan av BMW. Synes ikke den var noe særlig. Hva med å tørke støv av dashbordet før du tar bilder? Virker også som at sete under dvd skjermen hadde en slags "slitasje" eller lort. Gulvene var skitten, og setene var skikkelig stygge. Jeg hadde brukt 220k på noe annet Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sånn skal BMW'er se ut! Perfekte lykter, bra form og farge Den der likte til og med jeg selvom jeg ikke er noen speisell fan av BMW. Synes ikke den var noe særlig. Hva med å tørke støv av dashbordet før du tar bilder? Virker også som at sete under dvd skjermen hadde en slags "slitasje" eller lort. Gulvene var skitten, og setene var skikkelig stygge. Jeg hadde brukt 220k på noe annet Jeg tenkte på eksteriøret jeg da men. Jeg tenker først og fremst på det uansett, fordi det er flere som kommer til å se eksteriøret enn interiøret når du er ute å kjører. Men det er jo ikke bra med skittent interiør. Men det går ann å vaske/renske opp evt. bytte inni... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Nom nom nom! Dubai style! Det som alltid er med slike biler er at i annonsen skriver de bare slik bilen er som standard. Hvor står det om de ettermonterte eksosene feks? Endret 23. oktober 2009 av DSG Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Synes ikke den var noe særlig. Hva med å tørke støv av dashbordet før du tar bilder? Virker også som at sete under dvd skjermen hadde en slags "slitasje" eller lort. Gulvene var skitten, og setene var skikkelig stygge. Jeg hadde brukt 220k på noe annet meh, annonsen kan være dårlig, men bilen er strøken, veldig godt utstyrt, lav km, og det ser ut som jeg ikke trenger å kjøpe nytt M-ratt. Litt kosmetiske feil må man regne med. Setene syns jeg ser fine ut, selv om jeg helst ville hatt svart skinn.. Jeg skal følge med på den, hvis den ikke går snart skal jeg ringe å spørre om prisen. 210k nå.. desp? Endret 23. oktober 2009 av toro2 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 IS-F. Ser ut til at man får med vinterdekk. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 IS-F. Ser ut til at man får med vinterdekk. Den står her i Tromsø ja, helt vanvittig bil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå