Premium manegment Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 For en "bøgmobil": hello kitty beltestropper bak, rosa rattrekk, rosa girkule, rosa kupelys ja tillogme den "parfymen" som står på dashbordet er rosa... Ja og så en stor sticker i bakruta som det står "winner" på... resten er ikke verdt å kommentere en gang. Rettskriving er det siste denne fyren bør bekymre seg for. http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...-1102192933.jpg Sjekk speilet. DET sier alt Edit: Bilde nummer 3 Var det første jeg la merke til. Haha Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Utlending+bmw=katastrofe Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Mystiskt? Bil1 Bil2 Bare jeg som føler at dette er en liten sleiping? Kjøpt for 15 og selges for 20 dagen etter? huff, mamma hadde sånn bil. jeg ville ikke hatt den om jeg fikk kastet de etter meg engang Hvorfor ikke? Fet bil utseende messig. Hissig front Men pga. rust ell? Ruster litt når de har gått et stykke, yes? Second that! Syns de galantene der er kanonfete! Er ikke mange biler som har hissigere front en det der altså Gode biler og kjøre også, samt j*vlig driftssikre. De ruster litt på kanaler vis man ikke tar vare på de, men det gjør de fleste biler Bra. Neste bil jeg kjøper blir nok Galant, helst Avance fra 2000-2003 - ahh digg bil! Men har det seg slik at Avance bare har automat-gir? Altså, om man vil ha den fronten så må man kjøpe en vanlig versjon med bensin & manuell, også sette på Avance-front? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Mystiskt? Bil1 Bil2 Bare jeg som føler at dette er en liten sleiping? Kjøpt for 15 og selges for 20 dagen etter? huff, mamma hadde sånn bil. jeg ville ikke hatt den om jeg fikk kastet de etter meg engang Hvorfor ikke? Fet bil utseende messig. Hissig front Men pga. rust ell? Ruster litt når de har gått et stykke, yes? Second that! Syns de galantene der er kanonfete! Er ikke mange biler som har hissigere front en det der altså Gode biler og kjøre også, samt j*vlig driftssikre. De ruster litt på kanaler vis man ikke tar vare på de, men det gjør de fleste biler Hissigere front? Her Evt denne: Bilde Endret 22. oktober 2009 av Espein Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Du måtte finne en 10 år nyere og 20 ganger så dyr bil? Uansett, dropp diskusjoner om hvem sin mor som har kjørt hvilken kebabtralle, og finn noen morsomme annonser. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Golf Renault Bmw Bmw Golf Kia Audi Golf Laaav.. Golf Endret 22. oktober 2009 av Espein Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Neida de skal bli levert med manuell også Du kan evt finne en Sport istedet. Samme utseende, men momoratt og annen farge på interiør og ikke skinn TROR også at det er en litt spesiell manuell kasse i den Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Neida de skal bli levert med manuell også Du kan evt finne en Sport istedet. Samme utseende, men momoratt og annen farge på interiør og ikke skinn TROR også at det er en litt spesiell manuell kasse i den Ja tror kanskje Sport er mere aktuell faktisk. Uansett, sint uttrykk - feteste bil fra rundt 2000 (e.m.m) Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Stilig Jaguar XJ 8 http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...-1788349939.jpg De nyere modellene er flotte biler, de eldre er klassiske. Lenke til kommentar
Ladyalex Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Stilig Jaguar XJ 8http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...-1788349939.jpg De nyere modellene er flotte biler, de eldre er klassiske. Rett og slett nydelig Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Golf Renault Bmw Bmw Golf Kia Audi Golf Laaav.. Golf Fantastisk liste! Men den Picantoen var jo faktisk ... tøff! Haha, jeg må ærlig innrømme at jeg likte den faktisk. Og de to siste VW-ene var jo ikke så verst. Jettaen var kanskje litt lav, men Golfen var bare skjemmet av noen litt for kunstneriske fotograf-sprell. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Den rosa golfen er stygg, men fy søren den er gjennomført! Han bor i nærheten av meg et sted, og ser han alt for ofte Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Den rosa golfen er stygg, men fy søren den er gjennomført! Han bor i nærheten av meg et sted, og ser han alt for ofte Haha, han kanskje "ser" deg og Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er ikke golf cab heller sjelden? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Og så med automat, da! Lenke til kommentar
rublings Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Golf Renault Bmw Bmw Golf Kia Audi Golf Laaav.. Golf Fantastisk liste! Men den Picantoen var jo faktisk ... tøff! Haha, jeg må ærlig innrømme at jeg likte den faktisk. Og de to siste VW-ene var jo ikke så verst. Jettaen var kanskje litt lav, men Golfen var bare skjemmet av noen litt for kunstneriske fotograf-sprell. x2! Syns den Kiaen var helrå Diskre styling, akkurat riktig senk og fete felger. Slenger du chip på den motoren der så har du en sykt rå "pocket-rocket". Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Å chippe en bensinmotor uten turbo er alltid like effektivt. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Å chippe en bensinmotor uten turbo er alltid like effektivt. Nå var det faktisk en diesel med turbo da, men sant som du sier Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg burde kanskje sett på annonsen først, ja. Jeg bare leste Kia og antok at det var en liten bensinmotor uten turbo. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Åneidu Søkte litt rundt og det viser seg at man faktisk kan få 90 hk i en slik med chip, nice. Edit: På denne siden har de faktisk en chip som øker effekten til 96 hk! 72kw = 96hk. Endret 22. oktober 2009 av rublings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå