Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette må være den sykeste E-klassen jeg har sett! Hvem velger å style og rote til en E-klasse?

Mercedes E-klasse 220CDI

haha !!! lol de blir solgt sånn lol det er en amg!!

Håper ikke du er seriøs nå gutt.

bortsett fra de blå LEDsa

De eneste orginale AMG'ene du har sett er tydeligvis "AMG" Chromeline'ene til Oslo Taxi.

neh ser dem fordi fattern driver auto parts

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om dette blir riktig tråd å stille dette spørsmålet i, men kaller det stilig ettersom jeg ikke får det til selv :ph34r:

I denne annonsen er det linker i selve teksten, noe som er utrolig nyttig, men jeg får det ikke til selv i mine annonser. Er det noen som vet hvordan man kan få til dette?

Har prøvd meg med de få html-kunnskapene jeg har uten sukksess.

bare slett dette innlegget hvis det blir for off-topic eller noe i den duren

Endret av Softshake
Lenke til kommentar
Fantastisk annonse. 125 ccm, 128 hk, diesel. Ser ut som dette er en liten gnier som ønsker å gjenbruke annonsen, selv etter at bilen er solgt.

Men man kan jo ikke forandre annonseteksten etter at annonsen er laget? :hmm:

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Haha.. den var tragisk. hvem gidder betale 150k for det der? er sikkert 1.6l , vet ikke hva 0-100 tiden på den er, men den nyeste modellen med ca samme motor bruker 12sek, er treigere enn en konebil som feks Yaris :D

den der bruker sikkert 20sek pga av all den stygge plasten. :p

Lenke til kommentar

Jeg gjetter på at det vil si at bilens ytre rører på seg. Tenker meg om den kjører i 100 km/t, så vil vinden forme om plasten til en mer strømlinjeformet design. Det er ikke godt å si, men det ser ut til at man må bremse noe hinsides før en fartsdump, ellers så vil man oppleve nok et fenomen kalt dynamisk design.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...