metallmario Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) hei jeg skal kjøpe stasjonær spillepc til ca 10000-12000kr noen forslag ??????? Endret 16. februar 2008 av metallmario Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 hei jeg skal kjøpe stasjonær spillepc til ca 10000kr noen forslag ??????? Spørs jo hva slags spill. http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10309 Veldig bra tilbud, følger også med skjerm på 22 tommer. Anbefaler den, duger til det meste. Hadde jeg vært deg ville jeg ha slengt på 2 gb ram til men da må du huske og sette på vista ultimate. Ville også fjerna den andre hardisken, regner med at du klarer deg med en harddisk på 500 Gb. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 ser ok ut den, men anbefaling av 2 gig til. tror den er konfigurert med 4 gig i linken til komplett. ville kjørt enten standard eller 8 Gig. Har selv 4 Gig og det ser ut til å holde til det aller meste. Dropp 2 disker og gå heller for en stor og rask disk i stedet. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 ser ok ut den, men anbefaling av 2 gig til. tror den er konfigurert med 4 gig i linken til komplett. ville kjørt enten standard eller 8 Gig. Har selv 4 Gig og det ser ut til å holde til det aller meste. Dropp 2 disker og gå heller for en stor og rask disk i stedet. Du er i hvertfall god til å skrive om akkurat det jeg skrev Lenke til kommentar
dopus Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Hadde jeg vært deg ville jeg ha slengt på 2 gb ram til men da må du huske og sette på vista ultimate. denne skjønnte jeg ikke. 4 eller 8 er vel den mest vanlige konfigen. dersom du har råd og ønsker mer ram er det vel mer lurt å gå for ett sett til av samme rammen slik at det blir 4*2048), ser ikke poenget med å legge til kun 2 gig ( slik at konfig blir 2*2048+2*1024). Anngående Vista Ultimate...anbefaler 64 bit versjonen for å kunne utnytte alt rammen...spesielt dersom du skal ha mer enn 4 GIG Musa som følger med er standard mus fra logitech. Dersom du har råd ville jeg ha oppgradert denne til en mus tilrettelagt for spilling fra Logitech eller Razor. dersom pris spiller inn er mx 518 den rimligeste spillemusa hos komplett. Bruker fremdeles forgjengeren mx 510 og anbefales på det sterkeste. Du er i hvertfall god til å skrive om akkurat det jeg skrev hmm .....ja det var kanskje noe fornuftig i det du skrev da...kanskje ....lol Endret 16. februar 2008 av dopus Lenke til kommentar
metallmario Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 har skjerm fra før av og jeg skal spille spill som crysis garry mod cs 1.6 doom 3 half life 2 css call of duty 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå