bebbetufs Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Overskriften sier alt. Noen som vet? Lenke til kommentar
chma Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Overskriften sier alt. Noen som vet? bare prøv en enkel kode da... :wink: , tror ikke det funker, men prøv da vel... Lenke til kommentar
LIA Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Det er veldig godt mulig det er jeg som ikke har peiling, men mener du ikke asp? Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2003 Mener selvfølgelig ASP ja. Nå har det imidlertid endt opp med PHP. Noen som vet om jeg kan kjøre dette? Lenke til kommentar
reactor Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hva med å skrive en mail til NextGenTel å spørre.....? Lenke til kommentar
chma Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hva med å skrive en mail til NextGenTel å spørre.....? for de bruker sånn cirka 500 år på å svare :wink: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hva med å skrive en mail til NextGenTel å spørre.....? for de bruker sånn cirka 500 år på å svare :wink: Debre en hva telenor bruker på mailene mine, lurer på når jeg får svar om de kjører asp jeg. ( har funnet ut at de ikke gjør det etter og ha testa) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå