Szmekken Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei. Jeg har et spørsmål jeg håper jeg kan få svar på her. I morgen var planen å låne bil for å komme meg opp på hytta og klargjøre den for resten av familien. Problemet er at bilen jeg skal låne av et nært familiemedlem har forsikringsgrense på 23 år. Jeg er 18. Hvis jeg skulle kræsje denne bilen, vil følgene bli 0 forsikring? Eller hva vil eventuelt bli konsekvensene? Forsikringselvskapet er visst vesta ... Noen som vet? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei. Jeg har et spørsmål jeg håper jeg kan få svar på her. I morgen var planen å låne bil for å komme meg opp på hytta og klargjøre den for resten av familien. Problemet er at bilen jeg skal låne av et nært familiemedlem har forsikringsgrense på 23 år. Jeg er 18. Hvis jeg skulle kræsje denne bilen, vil følgene bli 0 forsikring? Eller hva vil eventuelt bli konsekvensene? Forsikringselvskapet er visst vesta ... Noen som vet? Resultatet blir, om du forårsaker en kollisjon, at egenandelen vokser noe voldsomt.... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Konsekvensen blir ofte høyere egenandel, men det står i forsikringsavtalen. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Men gjelder dette for alle forsikringselskap? I det minste seriøse som vesta burde være. Det er ikke slik at jeg kan sitte med 2 millioner i gjeld etter å ha vraket en porche? Desto videre uten forsikringsdekkning ... Endret 15. februar 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvis du leser de to svarene om igjen, så ser du at det står at egenandelen øker. IKKE at du er uten forsikringsdekning. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Er ikke mer enn noen tusen ekstra i egenandel! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 jeg krasjet selv en lånebil som jeg var for liten til å kjøre med tanke på forsikringen. Det som skjedde var at egenandelen ble en god del tusenlapper mer. Husker dessverre ikkje hvor mye mer. Da det er en del år siden Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Takk for svar, nå er turen uansett unnagjort ... Skadefritt ... :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Har Vesta i familien her, og ved en av bilene som er forsikret på personer over 23, så er det en egenandel på 10 000 ved uhell forårsaket av en under den alderen. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg antar det er en eller annen amerikaner, ikke sant? Seks bolter i hjula? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå