Gå til innhold

Hvilken temp kopler et Radeon hd 2400PRO (pci) ut på?

Thor.

Anbefalte innlegg

Mitt er på 58-62 på max load. Da er viften i sidedøra av. Jeg har trodd det er strømforsyningen som er synderen tidligere og men alle andre delene fant jeg i tur og orden som halvveis defekt. Dette er den absolutt mest voldtatte maskinen jeg har kjøpt fra komplett. Jeg har en anelse om at det kan være posten som har vært har mot den. Den ble jo sendt rundt juletider da posten brukes som værst..

Husk at det er en viss feilprosent på slik maskinvare da, og at langt ifra alle har like lang levetid. (selv innad samme merke/modell)Så det er langt ifra sikkert at det er posten sin feil, og enda mindre sannsynelig komplett sin feil. :)

Husk at slikt har minimum 2års reklamasjonsrett om det faktisk viser seg at den er defekt.

Hvem er madamen i avataren?

Kyla Cole. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men skal komponentene leve i kun to måneder? Den psu jeg kjøpte skal ha 100,000 timer "MTBF". Ifølge google er 100 000 hours = 4 166.66667 days (systemet er to måneder gammelt)

Altså strømforsyningen min lager knitrelyder som minner om en gåen kondensator etter to måneder med bruk. Det er jo sansynligvis en fabrikkfeil da.

Lenke til kommentar

Du har ikke noe krav på et nytt produkt, eller pengene tilbake, men du kan jo forhøre deg med nettbutikken og forkalre situasjonen din, og spørre om du eventuelt kan få en bedre strømforsyning der du f. eks kan betale et mellomlegg.

At det er fra samme produsent (nortQ) ville jeg tro var en fordel, da den strengt tatt er kjøpt fra dem. NortQ skal jo gode modeller også.

Ellers har jeg opplevd at nettbutikker som MPX gir pengene tilbake, og at jeg derfor faktisk har tjent penger på defekt maskinvare. (da prisen på komponenten hadde falt drastisk i mellomtiden)

Ikke at det skal gå noe sport i slik. ;)

Hør med nettbutikken din du. ;)

(for rent lovmessig har du ingen krav om en annen strømforsyning, så lenge de fortsatt leverer den)

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...