medlem-82104 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei! På skolen jeg går på har vi eget domene som alle må være innlogget på for å komme seg på nettet osv. For litt siden klarte jeg å logge meg ut av domene, og kommer derfor ikke inn på default brukerkontoen min! Og siden vi har vinterferie neste uke trenger jeg sårt å komme inn på kontoen min.. Er det INGEN måte å logge på domenet i det hele tatt selv om jeg ikke har tilgang til det? Andak Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Logget du bare ut, eller meldte du maskinen ut av domenet? Vist du bare logget ut, og trenger tilgang til domenet for å logge på er det et valg under domene i innloggingsskjermen hvor du kan velge å kun logge inn på din maskin. Har du meld maskinen din ut av domenet trenger du tillgang til skolenettet og sansynligvis en administratorbruker for å komme deg på igjen. Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Huff... var det jeg fryktet. Nei jeg greide å melde meg ut av domenet altså. Forklarte meg ikke godt nok... Jaja, takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå