Gå til innhold

Lite SMS-minne på T720?

tankboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går ikke an å få mer enn ca 60 meldinger inn på et sim-kort hvis du bruker et smartkort med stor kapasitet. Normalt på sim-kort fra operatørene er vel 12, eller 20. Med andre ord er det ikke på sim-kortet dere har alle de meldingene lagret.

Sikker på at det ikke er en innstilling på telefonen der du kan velge om du skal bruke telefonens minne, eller sim-kortet?

Lenke til kommentar
hvilken software ver. har du magz? Jeg og har telenor, og min ver. heter: T720_G_05.08.00R. Er det mulig å oppdatere dette på Elkjøp? Uansett; hva skal du med [/size]109 meldinger egentlig?
Skulle se hvor mye jeg kunne ha da din dritt, jeg vet ikke hva jeg skal med så mange, men da slipper jeg å slette hver dag, sånn som du må

:lol:

Lenke til kommentar
Det går ikke an å få mer enn ca 60 meldinger inn på et sim-kort hvis du bruker et smartkort med stor kapasitet. Normalt på sim-kort fra operatørene er vel 12, eller 20. Med andre ord er det ikke på sim-kortet dere har alle de meldingene lagret.

de som har høyere fw enn blabla.00R, har dem lagret på telefonminnet. de med .00R, lagrer dem på simkortet.

Sikker på at det ikke er en innstilling på telefonen der du kan velge om du skal bruke telefonens minne, eller sim-kortet?

hadde det bare vært så greit..

Lenke til kommentar

hmm, har lurt på å kjøpe meg ein slik telefon sjøl..

kor stor er den i forhold til ein Nokia 3310?

6510?

er den god å skrive sms på?

er det bare å oppdatere software so går det fint med mange sms?

-Kim-

takker for alle svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...