Frigg33 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Min bærbare datamaskin, en HP Pavillion, slår seg av når den blir for varm og den blir varm veldig fort. Den blir varm hvis jeg kjører f.eks. Photoshop, Mozilla, Winamp og msn samtidig.. Den Klikker også helt mongo og slår på lava-heat når jeg spiller flash spill.. Dette skal den jo egentlig klare.. Hva skjer? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Min bærbare datamaskin, en HP Pavillion, slår seg av når den blir for varm og den blir varm veldig fort. Den blir varm hvis jeg kjører f.eks. Photoshop, Mozilla, Winamp og msn samtidig.. Den Klikker også helt mongo og slår på lava-heat når jeg spiller flash spill.. Dette skal den jo egentlig klare.. Hva skjer? Kan være alt fra støv til dårlig vifte. Hvis du er litt kyndig kan du jo ta den opp å se om du ser noe. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Kanskje det.. Den er mer enn 2 år gammel så Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Trykkluft på boks er din venn Men pass også på at den står på hardt underlag da, kan være at det er derfor den ble varm Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hvertfall ikke sett den fra deg i sofan, helst på gulvet et sted du ikke tråkker på den. Når jeg setter min på gulvet holder den fin temperatur på rundt 40 grader som er normalt. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg åpnet den og fjernet en helsikens stor dott som tettet vifte-til-metall-ting over prosessoren... Hvordan kan jeg se hva temperaturen er? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hva slags cpu har du? Vet at amd har ett program som kan overvåke cpu temp ihvertfall Kan hende det funker med everest også Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hva slags cpu har du?Vet at amd har ett program som kan overvåke cpu temp ihvertfall Kan hende det funker med everest også Jeg bruker "Everest home edition" Det er gratis, søk på det på download.com Jeg har amd på pc-en min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå