Gå til innhold

Tips til Skytespill.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er sniper elite og få på xbox360?

 

Nope. Fordel å si hvilken platform du har.

 

- På Xbox har du Call of duty 4. Fantastisk multiplayer, spennende singleplayer.

Og Gears of War, en tredjepersonsskyter fra fremtiden, men med ganske tradisjonelle våpen, for det meste. Du spiller som et "gear of war", elitesoldater og siste håp i menneskenes kamp for overlevelse. Veldig bra "core gameplay", utrolig voldelig og tilfredstillende. Ingenting er som å sage amerikanske drittunger med motorsag (online da;))! Ikke veldig dyp multiplayer, men nok det spillet jeg har brukt mest tid på til konsollen.

 

- I tillegg har du Call of duty 2, som mange digger. Gammelt spill som du får billig.

En veldig god skytespillpakke er "the orange box". Half Life 2, HL2 ep1, og HL2 ep2 + portal og et morsomt multiplayerspill, Team Fortress 2 (har ikke prøvd noen av disse på 360, bare PC)

 

Noen kommer sikkert til å anbefale Halo 3. Ikke jeg.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Takk.

 

Sjekka for morro skyld, viser seg at "sniper elite" finnes til Xbox (1). Så om spillet er bakoverkompatibelt kan du spille det på 360en din. Aldri spilt det selv.

Det er bakoverkompatibelt ifølge listene på Xbox.com ja :)

 

Ellers veit jeg ikke om stort andre spill som passer kriteriene til OP, utover de som allerede er nevnt.

Lenke til kommentar

Empire Earth er ett bra spill, synes i hvert fall jeg. ;)

 

Det er forskjellige aldere, fra gamledager som du ønsker. Også noen nye, men du behøver ikke drive på i de om du ikke vil.

 

Spillet i seg selv handler om å krige (alt fra steinalderen til nano age), og å utrydde motstanderen. Det er 3 versoner av spillet.

 

Bare ett tips. Tror egentlig du kan kalle spillet for ett strategispill, men det er jo på en måte noe skyting ^^,

Endret av Dezperado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...