Songe Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 ISP'en hadde problemer med nettet i dag. Linjene døde ut. Maskinen min stod og lastet ned. Når nettet kom tilbake kommer jeg ikke på nettet igjen. Har et Gigabyte GA-X38DS5 hovedkort, en D-link 655 trådløs router og Thomson kabelmodem. Når jeg starter PC-en nå og prøver å logge på MSN får jeg følgende feilmelding: Maskinen din har trolig en ugyldig IP-adresse. Så i enhetsbehandling finner jeg ikke nettverkskortet en gang! Når jeg trykker på tilkoplingsikonet nede i høyre hjørne står det: Du er for øyeblikket ikke tilkoplet noe nettverk. Så, hvordan fikser jeg dette..? Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 ISP'en hadde problemer med nettet i dag. Linjene døde ut. Maskinen min stod og lastet ned. Når nettet kom tilbake kommer jeg ikke på nettet igjen. Har et Gigabyte GA-X38DS5 hovedkort, en D-link 655 trådløs router og Thomson kabelmodem. Når jeg starter PC-en nå og prøver å logge på MSN får jeg følgende feilmelding: Maskinen din har trolig en ugyldig IP-adresse. Så i enhetsbehandling finner jeg ikke nettverkskortet en gang! Når jeg trykker på tilkoplingsikonet nede i høyre hjørne står det: Du er for øyeblikket ikke tilkoplet noe nettverk. Så, hvordan fikser jeg dette..? Jeg skjønner ikke helt åssen du mister nettverkskort i enhetbehandlig når isap din har problemer. sikker på at du ikke har trykka på noe som har føkka det til? isåfall pørv og installer nettverkskort på nytt ny driver. ipconfig -renew kan jo hjelpe for og fornye ipen din. slå av alt router + adsl modem osv. å pørv igjen reboot pcen. Lenke til kommentar
Songe Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) ISP'en hadde problemer med nettet i dag. Linjene døde ut. Maskinen min stod og lastet ned. Når nettet kom tilbake kommer jeg ikke på nettet igjen. Har et Gigabyte GA-X38DS5 hovedkort, en D-link 655 trådløs router og Thomson kabelmodem. Når jeg starter PC-en nå og prøver å logge på MSN får jeg følgende feilmelding: Maskinen din har trolig en ugyldig IP-adresse. Så i enhetsbehandling finner jeg ikke nettverkskortet en gang! Når jeg trykker på tilkoplingsikonet nede i høyre hjørne står det: Du er for øyeblikket ikke tilkoplet noe nettverk. Så, hvordan fikser jeg dette..? Jeg skjønner ikke helt åssen du mister nettverkskort i enhetbehandlig når isap din har problemer. sikker på at du ikke har trykka på noe som har føkka det til? isåfall pørv og installer nettverkskort på nytt ny driver. ipconfig -renew kan jo hjelpe for og fornye ipen din. slå av alt router + adsl modem osv. å pørv igjen reboot pcen. "Operasjonen mislyktes fordi det ikke finnes noe kort i godkjent tilstand for denne operasjonen" kommer etter ipconfig. Kortet ligger plutselig som en skjult enhet i Vistas enhetsbehandling. Under kortet der har jeg Teredo Tunneling Pseudo-Interface. WAN-miniport (IP) + (IPVv6) + (L2TP) + (PPOE) + (PPTP) Endret 15. februar 2008 av Songe Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 ISP'en hadde problemer med nettet i dag. Linjene døde ut. Maskinen min stod og lastet ned. Når nettet kom tilbake kommer jeg ikke på nettet igjen. Har et Gigabyte GA-X38DS5 hovedkort, en D-link 655 trådløs router og Thomson kabelmodem. Når jeg starter PC-en nå og prøver å logge på MSN får jeg følgende feilmelding: Maskinen din har trolig en ugyldig IP-adresse. Så i enhetsbehandling finner jeg ikke nettverkskortet en gang! Når jeg trykker på tilkoplingsikonet nede i høyre hjørne står det: Du er for øyeblikket ikke tilkoplet noe nettverk. Så, hvordan fikser jeg dette..? Jeg skjønner ikke helt åssen du mister nettverkskort i enhetbehandlig når isap din har problemer. sikker på at du ikke har trykka på noe som har føkka det til? isåfall pørv og installer nettverkskort på nytt ny driver. ipconfig -renew kan jo hjelpe for og fornye ipen din. slå av alt router + adsl modem osv. å pørv igjen reboot pcen. "Operasjonen mislyktes fordi det ikke finnes noe kort i godkjent tilstand for denne operasjonen" kommer etter ipconfig. Kortet ligger plutselig som en skjult enhet i Vistas enhetsbehandling. Under kortet der har jeg Teredo Tunneling Pseudo-Interface. WAN-miniport (IP) + (IPVv6) + (L2TP) + (PPOE) + (PPTP) har du link på netterkskortet. ? Lenke til kommentar
Songe Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 ISP'en hadde problemer med nettet i dag. Linjene døde ut. Maskinen min stod og lastet ned. Når nettet kom tilbake kommer jeg ikke på nettet igjen. Har et Gigabyte GA-X38DS5 hovedkort, en D-link 655 trådløs router og Thomson kabelmodem. Når jeg starter PC-en nå og prøver å logge på MSN får jeg følgende feilmelding: Maskinen din har trolig en ugyldig IP-adresse. Så i enhetsbehandling finner jeg ikke nettverkskortet en gang! Når jeg trykker på tilkoplingsikonet nede i høyre hjørne står det: Du er for øyeblikket ikke tilkoplet noe nettverk. Så, hvordan fikser jeg dette..? Jeg skjønner ikke helt åssen du mister nettverkskort i enhetbehandlig når isap din har problemer. sikker på at du ikke har trykka på noe som har føkka det til? isåfall pørv og installer nettverkskort på nytt ny driver. ipconfig -renew kan jo hjelpe for og fornye ipen din. slå av alt router + adsl modem osv. å pørv igjen reboot pcen. "Operasjonen mislyktes fordi det ikke finnes noe kort i godkjent tilstand for denne operasjonen" kommer etter ipconfig. Kortet ligger plutselig som en skjult enhet i Vistas enhetsbehandling. Under kortet der har jeg Teredo Tunneling Pseudo-Interface. WAN-miniport (IP) + (IPVv6) + (L2TP) + (PPOE) + (PPTP) har du link på netterkskortet. ? Har ikke mye greie på nettverk, så jeg vet ikke hva du spør om... Lenke til kommentar
MathiasT-S Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har akkurat det samme problemet, trenger hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå