Voidhanger Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Har problemer med at maskina konstant fryser. Gikk i flere måneder uten tilgang til pcen pga at alt frøs under installasjon av windows (prøvde alle mulig versjoner). Nå som jeg endelig har fått installert winxp, har ikke problemet stoppet. Men det tar lengre tid for hver gang (ca en time mellom hver gang det fryser). Uansett, tror selv at det kan ha noe med strømforsyninga, siden jeg har byttet all innmat utenom det etter at problemet startet. Men har fått høre at det umulig kan være strømforsyninga. Har lite å rutte med, så jeg tenkte at jeg burde spørre meg rundt før jeg gikk til innkjøp av ny strømforsyning. Tips? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg har AKKURAT samme problem. Har du bytta hovedkort? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Min låser seg i Bios også, får ikke tid til og formatere engang Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 God mulighet for at det kan være strømforsyninga. Hvorfor i all verden skulle noen si at det umulig kan være den? Bare tull. Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hvis vi på forumet skal ha mulighet til å hjelpe deg Voidhanger, burde du liste opp Hardware du måtte ha. Samme til Hawk-Eye. ASUS et eller annet forteller ikke mye. Lenke til kommentar
electro Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 kan jo være at du har forskjellige typer ram i pcen.. pcen min frøs hele tiden før, så tok jeg ut den ene ram brikka og det virka bedre.. Lenke til kommentar
Voidhanger Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2003 Har en "studentmaskin": ECS K7VZA (VIA KT133) Duron 800mhz 384mb SDRam IBM 20GB 7200rpm ATI Rage fury 128 32mb Kanskje jeg skal prøve å fjerne ene rambrikka ja.. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 kan være kjølinga på prosessoren... bare et lite tips... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Hvis vi på forumet skal ha mulighet til å hjelpe deg Voidhanger, burde du liste opp Hardware du måtte ha.Samme til Hawk-Eye. ASUS et eller annet forteller ikke mye. Ja, hehe, det er sant. Hadde ikke fakta på hovedkortet når jeg lagde signaturen. Og har glemt og oppdatere den! Det er et ASUS A7A266-E Litt over et år gammelt Lenke til kommentar
Voidhanger Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Nå har jeg forsøkt å ta ut en og en rambrikke, prøvd flere forskjellige OS og fjernet all "unødvendig" hardware, men uten hell. Ifølge prosessortermometeret, skal det ikke være noe problem med vifta. Må vel nesten være strømforsyninga da. Uansett, takk for råd Lenke til kommentar
frans Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Få du ikke lånt spenningsmåler? Kan du sjekke i biosen spenningen til hovedkortet og avviket i forhold til det det skal være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå