..:Harald:.. Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Siden jeg ikke gidder å bruke masse penger på en ny mobil nå, tenkte jeg at Samsung M300 passet bra. Vet at den har fått dårlig kritikk. Er det noen som har erfaring med denne telefonen? Lenke til kommentar
NoKeR Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Helt grei telefon til en billig penge. Har hatt den som lånetelefon en periode på jobb, og den fungerer helt ok, så tar den jo ikke så innmari stor plass heller Eneste problemet jeg hadde med den, var at knappene ikke passa mine pølsefingre. Men ellers så fungerte den supert. Funka fett for min del å ringe med den, teksting gikk ikke så bra for min del. Dels for mine pølsefingre samt at jeg ikke klarte å venne meg til hvor alle symboler etc var plassert. Lenke til kommentar
..:Harald:.. Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Okay Takk for svar Lenke til kommentar
Ratig Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Helt OK telefon. Men det har vært problemer med mms-oppsett på enkelte av telefonene. Lenke til kommentar
..:Harald:.. Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Ber om flere svar, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå