FullColor Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Som overskriften sier så har jeg akkurat fått emg en 6233 og den skal ha noe i 640x480 oppløsning hva enn det er vga står får. Men når jeg velger den oppløsninga så får jeg bare beskjeden som følger: kan ikke spille inn video for MMS. Endre innstillinger. I lavere oppløsning går det fint. Håper noen av dere har peiling og det bare viser seg at det er en eller annen enkel innstiling som må ordnes. Endret 15. februar 2008 av AllColer Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Har 6233 selv (1,5 år gammel). Har ikke noe problemer med video opptak i VGA. Hvilken software har du? Jeg har 05.60 (tror det er den nyeste) Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Tror jeg har v 05.10, jeg brukte *#0000# for og komme frem til det. Så det at den feilmeldingen prater om MMS er bare en bug da ? Jeg syntes jo det var litt merklig for jeg tenkte dette er jo video.....hva har det med MMS og gjør, jeg prøvde jo uansett ikke og sende noe bare ta opp litt film. Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Har prøvd med min egen telefon nå. Enten har du endret meldingen din, eller så har jeg lest dårlig. Du kan ikke filme i VGA fra MMS meldingen (VGA kvalitet blir for stor for en melding. MMS støttes opp til 300 KB). Prøv å filme i VGA ved å gå direkte inn i kameraet (ikke via MMS som du gjorde i sta) Skal funke da. Telefonen min oppfører seg likt som din, så det har ingenting med software å gjøre. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 gå inn på kameraet, og så instillinger/options , og se der om det står noe "ikke større en MMS" eller noe slikt).. vet ikke nøyaktigt hva det skal stå, siden det er leenge siden jeg endret på det(og på et annet mobilmerke) Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Har testet mer nå. Det er noe som heter "Lengde på Videoklipp" i innstillings menyen til kameraet. Endre denne ifra Standard til Maksimum. PS: Du får bare sendt ca 1 sekund (film i VGA) i en MMS. Endret 16. februar 2008 av Tor Haakon Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Okey, vel først til kenneymafakka: jeg fant dess ikke den instillingen :\ Men etter å ha endret "lengde på videoklipp" til maksimum så funker det nå :] Var litt av det jeg la merke til når jeg leste review på tlf at den kunne filme i den oppløsninga så ville jo vært ergerlig visst ikke jeg skulle få det til. Ang filme fra mms så var det ikke det jeg gjorde, det jeg gjorde var og trykke opp får og starte kamera og så trykke opp igjen for og gå over til video, men jeg prøvde og manuelt bla fram til video funksjonen også uten at det hjalp no. Men nå funker det jo som sagt så takk for hjelpa, føles alltid godt og få orden på sånt krøll. Endret 17. februar 2008 av AllColer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå