enemigo Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Posta denne under overklokking-skjermkort, men der var det ikke mye liv! Prøver her og: Har et radeon9500 128mb kort med sort PCB. Fikk lyst til å prøve å oppgradere til FireGL X1. Fant siste FireGL driver, 2801. Kjøret en test før modifisering; 3dMark2001: 9208p Modifiserte og testa igjen: 9259p Kan ikke skjønne at jeg har greid å modifisere kortet mitt! Men det står "Plug and Play Monitor on ATI Fire GL X1 AGP Pro SECONDARY Video Accelerator" i display properties. Ser litt rart ut at det står "secondary video accelerator", er det riktig? Testen av kortet umodifisert var alt for dårlig i utgangspunktet. Kan hende jeg burde formattert maskina, noen mnd siden sist. maskin: sapphire r9500 msi nforce2 hk pc2100 cl2 512mb XP2000+ Knut Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 er jo ikke å oppgradere til firegl, men bare å bruke de driverne, men det viste du vel... men hvis du hadde lest forumet på f.eks rage3d er det nå offisielt sagt at firegl driverne KUN er for folk som driver med cad programmer som 3d studio og lignende, du vil få dårligere ytelse på spill og benchmarks... og diverse problemer også.... KUN f.eks 3d studio du kan få noen forskjell.. så bruker du maskinen til noe som helst annet en 3d programmer og lignende, styr unna.. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Ok, kanskje ikke oppgradere. Kall det hva du vil. Det er samme chip'en som sitter i flere av de korta... Har lest litt på rage3d forumet, men ikke fått med meg denne infoen. Har lest meg halvt i hjel på de "unwinder-postene". Får prøve å oppgradere til 9700 i steden for da. Synes uansett det var rart at testscorene skulle bli så like. Virker som endringa ikke vikert. K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå