Vertical^ Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Hei! Jeg trenger noen tips til gaming headset. Er åpen for alle prisklasser, men prøv og hold under 1000-lappen. Har hørt mye om Fatality og Steelsound, men hvem er best? VIl ha et headset som funker til musikk, men mest til spill som: Battlefield 2 og CS 1,6. Har hørt om mange forskjellige slag av Fatility, men vil ha de nyeste versjonene. Har også sett på Steelsound 5H v2. Er denne noe bra? Takker for svar! Har ikke så store ører forresten. EDIT: Er Fatality USB egentlig? Også lurer jeg på åssen kobling man har viss man ikke har USB tilkobling på headsetet? Endret 15. februar 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 For å være helt ærlig passer ”gaming headset” generelt sett mindre bra til musikk. Men av de to ville jeg valgt Steelsound 5H v2, jeg har hørt mange fornøyde. Behagelige, god passform og trendy design. Skapt for gaming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå