Tittoffer Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hey, Har lite sanger på maskinene min så jeg lurte på om noen av dere vet om noen gode låter/grupper/artister innen den kategorien jeg liker: Linkin park, Dragonforce, Pink og gode piano sander som f.eks. apologize av Timbaland.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 The Killers? Evanescence, green day, blink182, Killswitch Engage, pearl jam... mye å velge i visst du leter litt. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 ja det er det nok men er ikke så veldi ettablert i Musikk miljøet Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Flere??? Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Du kan jo se om du liker noe av disse bandene: Sum 41 Yellowcard Slipknot Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hammerfall Finntroll Ill Nino (trur eg det heiter) Hatebreed Vintersorg (veit ikkje om du kommer til å like det, fin musikke å slappe av til) Flyleaf El Caco Stonegard Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Tusen takk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Private anbefalingstråder med nøytrale emnetitler kan ikke tillates på forumet fordi de bidrar til intetsigende søkeresultater og oversvømmelse av tråder. Bruk en av sjangertrådene eller en av de generelle anbefalingstrådene (les tråden øverst i forumet som heter "Info, tips og triks"). Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg