the_ruthless Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Skjermen i laptopen min (Asus A6T) har dødd på seg, og dermed har jeg kobla til en ekstern 19" CRT. Når jeg kjører ytelsesinnstillingen "Quiet Office", er skjermen tydeligvis grei. Dog blir prosessorfarten halvert, noe som jo er svært kjedelig når jeg skal drive med grafikk. Tipper at innstillingen justerer noe på skjermkortet også. Når jeg i noen av de mer ytelses-orienterte innstillingene i Power4Gear ("Super Performance", "High Performance" og "Game"), kjører 1280x960 på 85Hz, "flimrer" det usaklig mye. Som om jeg kan se refresh'en, rett og slett. Men dette er dog ikke konstant! Har observert at blant annet når jeg laster sider i Opera eller skriver i Opera, så gir flimringa seg! Hva i all videste verden er dette, og hvordan kan jeg bli kvitt flimringa for godt? Skjermkort: GFGo 7600 (med 256MB egen RAM) Skjerm: Hyundai ImageQuest F910 (med BNC-kabel) OS: Windows XP Pro Endret 15. februar 2008 av the_ruthless Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå