dreadlord531 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 I går drev jeg og mekka litt på serveren min. Skulle lage DynDNS host, jeg fant en guide hvor jeg skulle ordne noe på fila "host" som ligger i "WINDOWS" "sys32" "drivers" "etc". Men etter litt ga jeg opp, fordi jeg måtte fremkalle noen porter på ruteren (noe jeg ikke har peiling på). Men når eg tar bort det jeg skrev på host i notepad så får jeg denne feilmeldingen: Kan ikke opprette filen etc. Noen som kunne evnt. laste opp sin standars "host" fil hvis det vil hjelpe ? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 eneste som står i hosts fila vanligvis er vel 127.0.0.1 localhost tror jeg Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Det vet jeg. Men som jeg sa er at jeg får ikke endret den. Får bare feilmld. Kunne du lastet opp din, hvis ikke du har endret på den da ? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Legger ved min fil, har MASSE entries fra spybot search and destroy der, men det burde ikke gjøre noe. Måtte rename fila til .txt for å få lov til å laste filen opp her.... Du må bare fjerne .txt hosts.txt Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Tusen takk Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Lage en ren host fil. Eller så har du fått svar av trrunde. 127.0.0.1 localhost Lim inn fet skrift notepad. Lagre fjern txt. Start->kjør Lim inn fet tekst notepad %systemroot%\system32\drivers\etc\hosts Da skal 127.0.0.1 localhost dukke opp igjen. Endret 16. februar 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå