WASD Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei Jeg lurte på om noen har et GRATIS rippe program for DVDer? Gjerne et hvor jeg kan komprimere filene og bestemme undertekst. Takk Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei Jeg lurte på om noen har et GRATIS rippe program for DVDer? Gjerne et hvor jeg kan komprimere filene og bestemme undertekst. Takk DVD Shrink er da greit synes jeg og gratis. Det var i hvert fall det jeg brukte før da jeg gjorde dette. Og du finner det med en gang du søker på det i Google. (Her er det lett å ta bort alt unødig, flere språkpakker osv, slik at man får plass til alt på en DVD) RandiA Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Her finnes det flere alternativer etter hvor god kvalitet du vil ha på filmene. Den enkleste løsningen er som RandiA sier, program som dvdshrink og dvdfab decrypter. Men kvaliteten på sluttresultatet kan bli mildt sagt elendig med mye komprimering og en stor tv. Skal du ha litt kvalitet bør man bruke program som f.eks dvdrebuilder og CCE/HC encoder. Litt mer jobb men et mye bedre sluttresultat. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg anbefaler guides på www.doom9.org. Jeg anbefaler også XviD eller x264 som videocodecs. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Altså, jeg har et kjekt programm som heter dvd43 som fjerner sperren. Så jeg trenger vel egentlig noe som lingner på nero! Hvis det finnes da... Kan jo altids bruke dvdshrink.. Har bare aldri fått det til å fungere helt! Noen guider? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Altså, jeg har et kjekt programm som heter dvd43 som fjerner sperren. Så jeg trenger vel egentlig noe som lingner på nero! Hvis det finnes da... Kan jo altids bruke dvdshrink.. Har bare aldri fått det til å fungere helt! Noen guider? Mener du for å brenne DVD? Jeg har Nero 7 Essentials og det brenner i hvert fall greit DVD-er, mitt forrige Nero brente ikke DVD, så jeg kjøpte en nyere Nero... RandiA Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ikke noe problem å brenne ut dvd med Nero versjon 4-6 ihvertfall. Har du Nero? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ikke noe problem å brenne ut dvd med Nero versjon 4-6 ihvertfall. Har du Nero? Jeg hadde Nero 5 jeg, gikk ikke der...tror den funksjonen begynte med 6, så jeg kjøpte Nero 7 Essentials. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå