Gå til innhold

TØH, noen erfaringer?

Jente89

Anbefalte innlegg

hei! jeg blir ferdig med vgs nå til våren og har lyst til å begynne på TØH, økonomi og administrasjon. er det noen som har noen erfaring herfra? positivt og negativt! planen er å i første omgang ta bachelor. om jeg fortsatt vil bli siviløkonom vil jeg nok forsøke å komme inn på NHH, hvis ikke så fortsetter jeg vel på TØH. hvis jeg ikke bestemmer meg for å bruke økonomiutdannelsen til noe annet(f.eks eiendomsutvikling og forvaltning på NTNU).

Nå har jeg lest mye positivt om TØH, blant annet var det den siv.øk linjen det var høyest snitt på å komme inn på o fjor etter NHH. men tenker litt på at jeg skal ut i arbeidslivet etterhvert. dersom jeg tar hele siv.øk utdanningen på TØH, vil det da se "dårligere" ut? hvis jeg har gode karakterer spiller ikke det så stor rolle, vel?

jeg vil ta bachelor i Trondheim fordi kjæresten min bor der + at jeg liker byen veldig godt! pga sykdom nå i år har jeg måttet endre litt på fagkombinasjonen min slik at jeg mister 2 fordypningspoeng og derfor ikke kommer rett inn på NHH uansett..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TØH har vel fra gammelt av et bra rykte. Siv. øk er det ikke, men en bachelor i økonomi og administrasjon som du kan bygge på til master.

Kjenner noen som har tatt bacheloren der også tatt master på NHH. Fungerte fint det (så lenge du har gode nok karakterer på bacheloren).

Lenke til kommentar
TØH har vel fra gammelt av et bra rykte. Siv. øk er det ikke, men en bachelor i økonomi og administrasjon som du kan bygge på til master.

Kjenner noen som har tatt bacheloren der også tatt master på NHH. Fungerte fint det (så lenge du har gode nok karakterer på bacheloren).

det er siviløkonomlinje der nå, ble det i fjor:) takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...