ok200 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 sliter litt med å legge til start e-mailen inn i outlook. velger koble til pop3-server for å laste ned epost. skriver inn: smtp.start.no (utgående) pop.start.no (innkommende) tester kontoinnstillingene, får denne feilmeldingen: "logg på server for innkommende e-post (pop3): fant den angitte serveren, men det kom ikke noe svar fra den. kontroller at port- og SSL informasjonen er riktig." "send e-postmelding som test: kan ikke logge på serveren for utgående e-post (smtp)." HVA GJØR JEG GALT??? :-? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 "send e-postmelding som test: kan ikke logge på serveren for utgående e-post (smtp)." Bruker du en annen internettilkobling enn Start? Vanligvis brukes dennes server på utgående e-post. Lenke til kommentar
ok200 Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 "send e-postmelding som test: kan ikke logge på serveren for utgående e-post (smtp)." Bruker du en annen internettilkobling enn Start? Vanligvis brukes dennes server på utgående e-post. jeg benytter bredbåndstilknytning fra nextgentel. hvis jeg svarte korrekt på ditt spørsmål.. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Wops..best å ikke poste før man har lest skikkelig :oops: Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Da har du vel fått en e-postadresse type [email protected] med POP3- og SMTP-adresser. Prøv å bruke samme adresse til utgående på Start-kontoen. Lenke til kommentar
ok200 Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Da har du vel fått en e-postadresse type [email protected] med POP3- og SMTP-adresser. Prøv å bruke samme adresse til utgående på Start-kontoen. det stemmer. men jeg finner ikke frem til pop3/smtp der.. noen tips? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Powertech som drifter start. pop.powertech.no smtp må du nok bruke nextgentel sin. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 det stemmer. men jeg finner ikke frem til pop3/smtp der.. noen tips? Dette er info du skal ha fått fra Nextgentel når du tegnet abonnementet. Du kan prøve å bruke en av disse på utgående: smtp.broadpark.no / mail.broadpark.no / smtp.nextgentel.com / mail.nextgentel.com . På innkommende skal det fungere både med pop.powertech.no og pop.start.no . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå