Janerikn Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Hei. Når eg skal innpå eit game på CoD 4 online stopper den på "Setting up game" heile tida. Nokon sjeldne gongar kjem eg inn, men då har eg litt lag og. Er muligens internetten, men den har jo alltid fungert heilt fint. Bruker trådlaust. Nokon som veit kva problemet er og korleis det kan fiksast? Endret 15. februar 2008 av Janerikn Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei. Når eg skal innpå eit game på CoD 4 online stopper den på "Setting up game" heile tida. Nokon sjeldne gongar kjem eg inn, men då har eg litt lag og. Er muligens internetten, men den har jo alltid fungert heilt fint. Bruker trådlaust. Nokon som veit kva problemet er og korleis det kan fiksast? Jeg har dette problemet noen ganger, jeg óg. Det eneste som funker å trykke på når det skjer er PS-knappen, og jeg må skru hele spillet av og på igjen. Noen andre som også har dette problemet? Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ja, jeg har òg opplevd dette engang. Måtte bruke PS knappen for å avslutte spillet og starte det på nytt. Har også hendt at det har tatt lang tid 40/50 sek. Men fungerer stort sett bra. Mer irriterende er "Server Timeout", "host ended game" og "Connection interupted" Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Idag har det eigentleg vært ganske stabilt, med unntak av nokre gongar det har stoppa på "Setting up game". Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg hadde det hele tiden når jeg koblet ps3en min med tp-kabel, etter at jeg byttet over til trådløst så har jeg kommet inn uten noe problemer. Eneste problemet er connection interruptet et par ganger. Prøv og kanskje det hjelper : ) Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Eg bruker trådlaust. Det står i førsteposten. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg hadde det hele tiden når jeg koblet ps3en min med tp-kabel, etter at jeg byttet over til trådløst så har jeg kommet inn uten noe problemer. Eneste problemet er connection interruptet et par ganger. Prøv og kanskje det hjelper : ) Så du bytta til trådløst fra kabel, og fikk mindre problemer? Høres litt rart ut. Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 beklager, leste ikke helt gjennom posten din Janerikn Ja, leste på et eller annet forum der kabel kunne være årsak til at jeg stod stille på "setting up game". Nå funker det helt fint : D Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Er nok amerikanarane sin skyld. Det funkar heilt fint om morgenen, på dagtid og tidlig på kvelden. Men sånn rundt klokka 22.00 og utover kommer eg ikkje inn. Eg blir snart gal om dette ikkje blir fiksa snart Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kommer snart en patch. Får håpe den fikser problemet Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Kommer snart en patch. Får håpe den fikser problemet Ja, om ikkje skal eg springe inn i lokala til IW og true dei med øks. Er det nokon dato satt til patchen? Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ingen dato satt. 360-patachen er inne til godkjenning av MS, det samme skal PS3-patchen være i disse tider (om ikke, så er det like før). Pleier vanligvis ikke å ta så lang tid fra godkjenning til publisering. Tror mange venter på denne patchen nå, så de slipper den ikke før de er sikre på at de har fikset bugsa. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Kan grunnen til dette problemet være at PS3'n min står loddrett? Det begynte når eg plasserte den loddrett. Den har alltid stått vassrett og da har det alltid funket fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå