Marbash Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei. En vennine av meg har akkurat startet på Noka dietten og skal prøve å få av en god del kilo, og har dermed planer om å følge måltidsplanene slavisk; Milkshake,Milkshake,Middag,Milkshake. Men hva med mellom måltider, om man blir litt småsulten, hva skal man da gjøre? Kan man gjøre som i andre dietter hvor man f.eks. kan ta seg en gulrot, litt blandet salat eller liknende? Takker for gode svar. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Selvsagt. Er så og si samme hva du stapper i deg. Så lenge du ligger på kcal underskudd. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hva har dere i de milkshakene? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hva har dere i de milkshakene? Noka "pulver" antar jeg. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hva har dere i de milkshakene? Noka "pulver" antar jeg. Det stemmer. Hvis jeg skulle late som jeg var en noka-fan når jeg svarer her, så ville jeg sagt at når hun blir sulten bør hun drikke et glass vann, og spise litt grønnsaker om det blir krise. Men hvis jeg skal være ærlig, så finnes det bedre måter å slanke seg enn noka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå