Ockham Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Med litt guiding av min gode venn lenient.F og tukling så har jeg altså laget min første sang ved hjelp av FTL. Sjanger er en rotete blanding av kicks, synther, og samplede bongotrommer. Edit: Øhh, opplastning gikk dårlig. Prøver på nytt... Edit2: http://www.yousendit.com/transfer.php?acti...83F3BF9650C2514 Håper det funker... Endret 15. februar 2008 av Ockham Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Ikke så aller værst dette, i alle fall ikke for å være din første sang. Liker melodien som begynner 1:22, grei bass og trommer utover, men likte ikke introen og outroen på sangen. Lag en ny innledning til hovedmelodien, så kan et bli ganske bra. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Takk for tilbakemelding. Har personlig tro på at synthbrua i innledningen har noe for seg og liker kicket litt. Hva er det som ikke funker på introen? Outroen skal bli lengre og med en langsom nedtoning av frekvens så den ble mer gradvis tenkte jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå