Joachim_F Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Aquadelic GT er et lavbudsjettspill det er lett å like. Les mer Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Ja, dette så rimelig morsomt ut. Elsker tropiske øyer og pent vann. Det med flykjøring virket og morsomt. Nå ønsker jeg meg bare et sandkasse spill hvor du er på en øy, og kan gjøre hva du vil. Som å f.eks bade. Da burde spillet være helt uten noe som helst action og kysting. Rett og slett et avslappende spill. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Begynner å få sansen for spill som bare er ren spilling. Kommer nok til å ta en nærmere titt! (finnes det en demo til det her ute?) Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Aquadelic GT er et lavbudsjettspill det er lett å like. Les mer Dette så utrolig digg ut! Noen som vet om det er mulig å kjøpe spillet digitalt? Orker ikke vente for lenge.. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg la merke til at man kunne spille dette spillet i 31x Anti Aliasing? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvis dette spillet virkelig gjør det gøy å kjøre bajas med virtuell båt, blir det i så fall første gangen. Spennende, men det var ingenting på den offisielle hjemmesiden som tydet på at noen demo eller trial er å få tak på. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 dette så faktisk veldig bra ut, dette var en gladnyhet .. skal testes Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Liker rene arcadespill med godt og morsomt gameplay, som er lett å plukke opp. Men jeg kommer nok ikke til å kjøpe dette hvis ikke det kommer på wii eller 360 da jeg sannsynligvis ikke ha bra nok skjermkort. Dessuten er splitscreen en forutsetning. Bra anmeldelse ihvertfall. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Ja, dette så rimelig morsomt ut. Elsker tropiske øyer og pent vann. Det med flykjøring virket og morsomt. Nå ønsker jeg meg bare et sandkasse spill hvor du er på en øy, og kan gjøre hva du vil. Som å f.eks bade. Da burde spillet være helt uten noe som helst action og kysting. Rett og slett et avslappende spill. Finnes det ikke et dykkespill til Wii som er slikt? Kikke på fisker og sånt. EDIT: Jeg tenkte på Endless Ocean Endret 17. februar 2008 av Arthas Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Et artig spill men spillet sliter med dual core cpuer. Og latterlig at spillet ikke har støtte for gamepads.. latterlig at man må spille med keyboard.. De sier selv at spillet sliter med dual core og de har tatt dette og snakker om kommende patch som vil fikse dette og eventuelt støtte for gamepad... Lenke til kommentar
Paddo Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 har dette spillet, men det funker ikkje, noen som har noen tips? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ble litt overrasket over hvor fin grafikken var. Fysikken ser heller ikke så verst ut, ved tanke på at dette er et billig spill. Men jeg har ikke spilt det, la bare merke til det når jeg så videoen og bildene... Lenke til kommentar
fdl Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 har spilt dette i hele dag og synst det var kjempe gøyt litt kjedelig i starten, men så blir det bare gøyere og gøyere... kom meg i gjennom spillet i dag trur jeg men,men, gøyt var det så lenge det varte. spessielt gøyt var det å se når du kjører vbunnsbåt og såg hvordan den hopper og vingler fra side til side. ( kjente meg igjen i det og drømte om sommeren med båtliv og kos) Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Bra spill, men av en eller annen grunn får jeg ikke høyere fps enn 20 uansett hvilke innstillinger jeg har. Ikke at jeg har så bra maskin, men likevel... rart Lenke til kommentar
GeForcy Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Det er litt rart at spillet har 31x som antialasing.. Det ser like bra ut med 16x. Er det noen som klarer det på 31x med tålelig fps? Det klarer ikke jeg. Håper patchen som kommer vil opptimalisere dette. Ellers er dette et veldig artig spill Endret 20. februar 2008 av GeForcy Lenke til kommentar
-JallaMann- Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Må nesten slenge meg på dere som synes dette var litt artig. Er selv meget glad i å være ute med båt om sommeren, så dette passet perfekt Og vannet ser absolutt ikke dumt ut. Savner derimot mulighet for å endre tastaturoppsett. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Noen som har prøvd å legge inn egne sanger på jukeboxen i spillet? Begynner å bli litt lei de samme sangene om og om og om igjen... Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Digger dette spillet mer og mer.. Her er albumet mitt så langt :-) Dette spillet til halvpris er verd det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg