chokke Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jada, det har seg slik at jeg ikke fikk hjelp av supporten min og må da sette inn to hardisker på egenhånd i mitt Antec Performance One P182. Det er det nederste "buret", men hvordan søren skal man feste de? Bare skru de fast gjennom de hvite plastikkgreiene? Og hvordan skal ledningene gå? Tåler hardisken å henge på siden resten av sin levetid (snakker om år+++)? Jeg er heeeelt grønn på det her, og ville helst unngå å ødelegge noe så bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite Hvor lang tid kan jeg tenkes til å bruke på dette prosjektet? Takker for all hjelp Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Harddiskene skal monteres slik som på dette bildet. Med kablene er det bare å prøve seg fram, bare pass på at dei ikkje kommer i vifta. Bare hold tunga rett i munnen så fikser du det fint! Det er ingen problem å la harddiskene stå på høgkant. det tåler dei fint. Endret 15. februar 2008 av PastaJensen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg klarte det på egenhånd faktisk . Blie litt knoting med ledningene og sånt da, men de er nå inne. Nå skjønner jeg bare ikke hvordan de formateres (Vista 64 bit). De har blitt funnet og alt det, men dukker ikke opp i min datamaskin eller noe. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Du må gå til diskbehandling. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Og hvordan kommer man seg dit? (engelsk system). Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Og hvordan kommer man seg dit? (engelsk system). I XP kan man høyreklikke på Min Datamaskin -> behandle -> diskbehandling. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Og hvordan kommer man seg dit? (engelsk system). I XP kan man høyreklikke på Min Datamaskin -> behandle -> diskbehandling. Samme på Vista, sånn nogenlunde, men hvilket format skal man velge? Og tar formateringa lang tid? Isåfall gidde jeg ikke gjøre det idag Endret 16. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 NTFS. Tar du hurtigformatering går det fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå