thadon Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Ja, problemet startet etter at jeg hadde latt den lade. Etter det så tok det EKSTREMT lang tid før den skrudde seg på (flere minutter). Jeg får heller ikke lagt inn musikk eller noe på den, når jeg har kobla den til står det at den er tilkoblet men jeg får ikke kontakt med den via pcen, når jeg trekker usben ut så står det at den er kobla til pcen flere minutter og det tar evigheter før den skrur seg av. Nå får jeg heller ikke startet den, når jeg kobler den til pcen kommer det ikke at den er koblet til, eneste som skjer er at lyset blinker på toppen, men den er fortsatt helt død finnes det noe håp? eller kan jeg reklamere på den? -takker Endret 15. februar 2008 av thadon Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Vet ikke hvor gammel den er jeg...men jeg hadde brukt min en tid, og det var mye på den, men så skar den seg. Jeg var ikke fornøyd med den. Fikk igjen pengene jeg, det er tre år siden, og jeg kjøpte en ipod Nano i stedet og har ikke angret på det. RandiA Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Ja, problemet startet etter at jeg hadde latt den lade. Etter det så tok det EKSTREMT lang tid før den skrudde seg på (flere minutter). Jeg får heller ikke lagt inn musikk eller noe på den, når jeg har kobla den til står det at den er tilkoblet men jeg får ikke kontakt med den via pcen, når jeg trekker usben ut så står det at den er kobla til pcen flere minutter og det tar evigheter før den skrur seg av. Nå får jeg heller ikke startet den, når jeg kobler den til pcen kommer det ikke at den er koblet til, eneste som skjer er at lyset blinker på toppen, men den er fortsatt helt død finnes det noe håp? eller kan jeg reklamere på den? -takker Det skjedde det samme med min. Jeg leverte den inn hos Spaceworld og de sjekka den. De mente at det ikke var noen problemer med den, men jeg tror de bare kobla den til, ikke prøvde å overføre til den. De sendte den ikke inn til Creative før de hadde testet den selv, nemlig. Jeg hadde ikke tid til å hente den med en gang. En uke senere kom jeg for å hente den, da hadde de mistet den. Senere fant jeg ut at de hadde blitt robba og banden hadde tatt min spiller. Jeg fikk dermed en ny Creative ZEN 16GB Jeg mailet først med Creative Support: Dear ...., Thank you for contacting Creative Technical Support. Thank you for having carried out the troubleshooting steps recommended by Creative Customer Support. As you are still having problems with your unit, we will repair or replace it under the Creative Labs 'Limited Hardware Guarantee' terms and conditions. To arrange this, please follow the link below and fill in a service request form. Ensure that you have your product serial number, proof of purchase and date of purchase available in advance. http://rma-online.europe.creative.com/ Please retain all the previous correspondence when replying to this email. Best Regards Olav Creative Customer Support Services Creative Labs Europe ===================================== Original Message Follows: ------------------------ Tried on another computer, also with other cables. Didnt work. - .... 2008/1/17, CLE Customer Support <[email protected] >: Dear ..., Thank you for contacting Creative Technical Support. In that case there might be something wrong with the player, but to be sure it is not with the computer I would like you to try the player with a different computer that go least Windows XP with service pack 1 or 2 and Windows Media Player 10 or 11. Please retain all the previous correspondence when replying to this email. Best Regards Olav Creative Customer Support Services Creative Labs Europe ===================================== Original Message Follows: ------------------------ I'm sorry, but I dont have Windows Media Player 11, but Windows Media Player 10. I never use it anyway. I'm using Winamp. www.winamp.com Any other suggestions? - ... 2008/1/16, CLE Customer Support <[email protected] >: Dear ..., Thank you for contacting Creative Technical Support. Sometimes there are problems with firmware update when Windows Media Player 11 is installed. You can uninstall Windows Media Player 11, and the update the Creative firmware. Once the firmware upgrade is complete, reinstall Windows Media Player 11. To uninstall Windows Media Player 11, follow the procedures below: 1. Close all applications, and disconnect your MP3 player from the PC. 2. Click Start, Control Panel, and select Add or Remove Programs. 3. Check Show updates at the top. 4. Under Windows XP - Software Updates, select Windows Media Player 11. 5. Click on the Change/Remove button. 6. If prompted, restart your computer. 7. Click Start, Control Panel, and select Add or Remove Programs. 8. In the Windows Updates section, click Windows Media Format 11 Runtime, and then click Change/Remove. 9. If prompted, restart your computer. Once that is done you should be able to update the firmware of the player. Please retain all the previous correspondence when replying to this email. Best Regards Olav Creative Customer Support Services Creative Labs Europe ===================================== Original Message Follows: ------------------------ Player enters recovery mode: Yes Clean up and reboot successfully completed with no errors Yes Format and reboot successfully completed with no errors Yes Reload OS successfully completed with no errors No Downloaded firmware detects and installs No In the middle of the process I get the message "Update failed" on the computer. The player reboots and rebuilding my empty libary. 2008/1/15, CLE Customer Support <[email protected]>: Dear ... Thank you for contacting Creative Technical Support. Please enter the Zen Vision M Recovery Mode, where you can perform simple Recovery operations on your player: In order to enter your Zen Vision:M's Recovery Mode, slide the Power switch towards the Power icon and hold the switch in the Power On position. Push the end of a pin-like object (for example, a straightened paper clip) into the reset hole, press gently and remove. Release the Power switch when the Creative logo appears. The options on the Zen Vision M Recovery Mode are: 1. Clean Up: Performs a disk scan on the player's hard disk. Clean Up will not remove any files from the player. 2. Format All: Formats the player's hard disk - Note: ALL CONTENS ON THE PLAYER WILL BE LOST!! 3 Reload Firmware: This option starts the process of reloading the player?s firmware: a) download a new firmware for the player from: http://www.europe.creative.com/support/downloads/ and save it on your PC in the location you will easily find it ( e.g. Desktop) b) Select Option ?Reload Firmware? from the player?s Recovery Menu and then follow the on-screen instructions on your player. This process will take a few minutes. Please be patient and do not disconnect your player during the process. c) Once completed select ?Reboot?. 4. Reboot (Select the Reboot option once you have completed the recovery operations, in order to restart your player). If these steps fail to resolve the problem then for your convenience please find a checklist below. It will help us to assist you further. Player enters recovery mode Yes / No Clean up and reboot successfully completed with no errors Yes / No Format and reboot successfully completed with no errors Yes / No Reload OS successfully completed with no errors Yes / No Downloaded firmware detects and installs Yes / No Did you get any errors when you tried all the above steps? Please retain all the previous correspondence when replying to this email. Best Regards Olav Creative Customer Support Services Creative Labs Europe ===================================== Original Message Follows: ------------------------ ================================== Subject: CLE - Technical Support Request Name: Stein-Otto Svorstøl E-mail Address: [email protected] Self Description: Advanced PC User Region: Europe Country: Support Inquiry: ID(3) My Creative hardware stopped functioning correctly Product: ZEN Vision:M 30GB CCPP Certificate Number: Serial Number: Purchase Date: Operating System: Windows XP Creative Model Number: DVP-HD0003 Computer Brand/Model: Processor/CPU: Intel Centrino Duo 2,16 GHz Memory: 2 GB BIOS Type/Revision: System Board/Chipset: Detailed Problem Description: I've got Firmware Problem screen. When the battery was "empty" I charged it, removed and reinstalled the firmware and formated the player. Now, when I connect the player to the computer, it work fine, but when I try to add files, or sync it when the computer, it frezes, and the process goes really slow. Ever heard of this problem? Found a thread about in on your forums but there isnt any answer there. http://forums.creative.com/creativelabs/bo...ssage.id=208527 ================================== Tror det er det jeg kan gi av hjelp =\ Endret 28. november 2010 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Det som er problemet er at det kommer sånn *pip* når jeg kobler den til, men jeg får ikke tilgang til den. Skal sende en mail til komplett å høre hva jeg kan gjøre Endret 15. februar 2008 av thadon Lenke til kommentar
Ananassaft Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg har også problemer med Vision:Men min. jeg har kommet så langt at jeg har slettet alt firmware som er på den, men når jeg skal inn på "reboot menyen" så nekter spilleren i det hele tatt å starte opp noe. startlyset bare blinker hvis jeg holder inne startknappen og slutter å blinke om en liten stund. noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå