kevinedomm Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Hei! Har fått nok av Vista nå, og har tenkt til å gå over til mac os x leopard, uten å måtte kjøpe meg en ny mac. Så jeg har lastet ned en ISO fil der jeg har operativsystemet, men fatter'n har også en MAC osx leopard plate som han har fra macbook'en han kjøpte. Vil det da virke om jeg bare lånte cdplaten hans eller blir jeg nødt til å brenne selv? Endret 15. februar 2008 av Abn0rmal Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) For det første, dårlig bruk av emnetittel. Dessuten burde du, dersom jeg forstår deg rett, ha oppdaget denne tråden, som ville besvart spørsmålene dine. Dersom det er snakk om installasjon av OS X på en Mac, så er det ikke anbefalt å bruke installasjonsplaten til andre maskiner enn den platen var beregnet for, fordi disse installasjonsplatene er strippet for unødige drivere. Endret 15. februar 2008 av garanti Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Les i tråden det ble linket til du. Denne tråden stenges. Endret 19. februar 2008 av Heilage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg