EggMan88 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Har 3 disker av samme type stående i PC-en (3xWd 500GB) og ved et uhell klarte jeg og slette filsystemet på feil disk. Har altså en 500 disk med fult av data på, men inget filsystem. Er det noen måte jeg kan få reddet data'en fra denne disken? Har plenty av plass på andre disker så det er ikke noe problem der. Takker for hjelp. Endret 15. februar 2008 av EggMan88 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Ville prøvd GetDataBack, har kun gode erfaringer med det Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Mange slike programmer ja. Jeg liker også GetDataBack, men det er vel og merke ikke gratis. -Stigma Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Støtter opp om GetDataBack, sletta en partisjon på feil disk, men fikk tilbake all data. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Takker for hjelpen, holder nå på og søke gjennom disken, 20min igjen så får se hva som skjer. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Er nå ferdig med søket etter NTFS filsystem, men på listen over filsystem som er funnet, står det ikke noe. Noen tips om hva jeg gjør feil, evt noe annet jeg kan prøve? Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Jeg har brukt et program som finner partisjoner som er slettet for så å gjenopprette den akkurat som den var. Skal se om jeg finner navnet på det. Edit: Fant det. Partition Recovery vil kanskje gjøre jobben for deg. Endret 15. februar 2008 av e_urkedal Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvis ikke de andre programmene funker så kan jeg anbefale: http://r-studio.com/ Har brukt programmet til å redde data fra disker som har vært helt slettet, og også fysisk skadet (noen filer ble selvsagt korrupte, men reddet vel ca 90% ). Anbefaler det på det sterkeste, men det koster litt da. (rundt $80). Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Problemet er fikset, Partition Recovery gjorde jobben Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå