S!m1 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Har mage spørsmål om akkurat det. Lurer på: Hvor får man tak i strømtransformator. "Trenger man det i det hele tatt"? Trenger man noe annet. EDIT: Har tenkt til og bruke den på en 37" HD klar Widescreen LCD Tv. Endret 15. februar 2008 av the_dudesons Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hvor får man tak i strømtransformator."Trenger man det i det hele tatt"? Nei. Bare en annen kabel. Samme som på en vanlig PC. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Hvor får man tak i strømtransformator."Trenger man det i det hele tatt"? Nei. Bare en annen kabel. Samme som på en vanlig PC. Er det samme strøm kabel som man får tak i på PC? Endret 15. februar 2008 av the_dudesons Lenke til kommentar
Walts Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hvor får man tak i strømtransformator."Trenger man det i det hele tatt"? Nei. Bare en annen kabel. Samme som på en vanlig PC. Er det samme strøm kabel som man får tak i på PC? ja, helt riktig Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Bare håp på at den ikke blir ødelagt så.. Min er inne til rep nå, og går bare å krysser fingrene for at det ikke blir for dyrt! Dersom du reiser til USA, så ta den i håndbagasjen på vei hjem.. Jeg hadde min i kofferten, godt pakket inn i klær.. Endte med at kofferten har fått en diger sprekk is seg, og ps3'n fryser og ikke funker... Får håpe det blir noe igjen på reiseforsikring på dette.. Siden kofferten har blitt ødelagt burde det vel vforhåpentligvis gå ann.. Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Har mage spørsmål om akkurat det. Lurer på: Hvor får man tak i strømtransformator. "Trenger man det i det hele tatt"? Trenger man noe annet. EDIT: Har tenkt til og bruke den på en 37" HD klar Widescreen LCD Tv. Nå er det ikke strømmen som transformeres ned, men spenningen. Uansett Det største "problemet" ditt er at du ikke får noen som helst form for garanti og reklamasjons muligheter. Da kan det fort bli et MEGET dyrt kjøp. I Norge har du 5 års reklamasjonsrett etter kjøpsloven. Skjer det noe med maskinen din i løpet av denne tiden, har du etter loven, krav på å få den reparert gratis. Og bare det er verdt ganske mye. Derfor ved å handle i utlandet bør prisen ligge godt under 50% av hva den koster i Norge. Nå selger Spaceworld, og sikkert fler, PS3 for ca 3500,- Så noe mer enn 15 - 1700 Nkr er alt for dyrt. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Skal si ifra hvor mye det blir for meg etterhvert jeg.. Gruer meg litt til å høre det.. Noen som vet om jeg får noen garanti på den etter dette? Man burde vel egentlig få noe som forsikrer at den ikke ryker 2 uker etter? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Dette må vel være 50'ende tråden om samme emne! Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Dette må vel være 50'ende tråden om samme emne! Jeg har ikke sett noen som handler om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå