Gå til innhold

God of War: CoO anmeldelser 9/10, 9.4/10 osv


Allt í lagi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamespot sin anmeldelse:

 

http://www.gamespot.com/psp/action/godofwar/review.html

 

Må bare lure på om anmelderen faktisk har skjønt at dette er et spill til en hånholdt konsoll og ikke et nytt God of War til PS2. Eneste feilene han kan peke ut er at spillet ligner for mye på forgjengerene og at spillet er for Kort (hånholdt spill på 7 timer for kort!!) :hmm:

Endret av SpyHunterX
Lenke til kommentar

Hmm. Lurer på om jeg bør kjøpe dette. Digga enern, men et stykke i toern ble jeg egentlig bare lei av hele gameplayet. Følte serien egenltig er en "one-trick-pony" med stilige kamper, men ikke så mye annet. Ble litt ensformig etterhvert, selv om historien er ganske kul.

 

Det virker som PSP-versjonen bare er mer av det samme ... Er det noe særlig nytt i spillet? Har lyst på en like sinnsyk opplevelse som jeg fikk av det første.

Lenke til kommentar
Hmm. Lurer på om jeg bør kjøpe dette. Digga enern, men et stykke i toern ble jeg egentlig bare lei av hele gameplayet. Følte serien egenltig er en "one-trick-pony" med stilige kamper, men ikke så mye annet. Ble litt ensformig etterhvert, selv om historien er ganske kul.

 

Det virker som PSP-versjonen bare er mer av det samme ... Er det noe særlig nytt i spillet? Har lyst på en like sinnsyk opplevelse som jeg fikk av det første.

Så langt jeg har komt så er det bare mer av det samme, noe jeg ikke synes er en dårlig ting, siden det allerede er veldig bra. If it ain't broke, don't fix it ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...