Allt í lagi Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Ser ut for at god of war til psp gjør rent bord hos Game Informer. IGN slenger seg på med brask og bram! 1up's anmeldelse Endret 20. februar 2008 av theMar Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 wiho:) gleder meg til det her=) får snart varme opp pspen litt igjen Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Høres veldig lovende ut! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Forandrer til en tråd hvor jeg poster de forskjellige anmeldelsene etter som de ruller inn. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Leste på et forum at det kom ut 30. januar i sverige... http://www.ebgames.se/game.asp?id=44 Leste jeg ikke slutten av mars i Europa? Guuuuud som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Det er utvilsomt bare piss. Slutten av Mars er vel riktig, tenker jeg. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Spillet ser helt fantastisk ut, men kjøper ikke PSP tilbake igjen. Håper det kommer en PS2 port en eller annen gang! Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Fikk lyst til å kjøpe meg en PSP. Elsker GOW serien Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 PSP kommer med big guns i Mars. God of War og Crisis Core : Final Fantasy VII samme måned. I tillegg ser billigspillet patapon også veldig lovende ut Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 PSP kommer med big guns i Mars. God of War og Crisis Core : Final Fantasy VII samme måned. I tillegg ser billigspillet patapon også veldig lovende ut Ehh, billigspill? Patapon er nok det mest interessante spillet på PSP til nå. Ja, jeg vet at prisen er lavere enn andre spill, men "billigspill" høres jo nedverdigende ut. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Mente billig som i at spillet koster 20$ i stedet for 50$. Ikke at verdien er dårlig. Jeg gleder meg som en unge til dette Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Elsker GoW serien!! De to første spillene er bare så utrolig bra gjennomført Hadde nok kjøpt det selv med dårlige anmeldelser, men dette lover jo bra! Blir kjøpt på dag 1 dette. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 I en tid som domineres av et toppspill etter det andre, er det hardt for en fattig korporal å klare seg. Med 146,- om dagen, tar det en stund å få råd til spill, ikke minst konsoller. Har sett meg ut PS3 og muligens en Wii, og selvsagt et par spill til de. Men hadde klart å holde fingrene vekke fra PSP. Helt til nå. CC FF VII og GoW CoO er to grunner som gir meg lyst på PSP. Men har jo egentlig ikke råd til dette. Off, det er å hardt å være i millitæret.. Syns at millitære i uniform burde fått 90% avsalg på spill, som på tog! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Du skal løpe rundt i busjen med gevær og pusse skoene dine etterpå, ikke spille spill Dessuten har du nesten 50% mer enn de 106kr jeg fikk om dagen når jeg var der. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Du skal løpe rundt i busjen med gevær og pusse skoene dine etterpå, ikke spille spill Dessuten har du nesten 50% mer enn de 106kr jeg fikk om dagen når jeg var der. Aldri hørt om inflasjon du eller? Blir som en olding kommer og sier: "det er jo masse, jeg fikk 2 kroner dagen!" Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 1UP reviews God of War: Chains of Olympus 9.5 / 10 Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Nå har jeg fått GOW I og II og er godt i gang, bestilte GOW CoO akkurat. Gleder meg vilt til den 4 Mars Skal bli fint og bruke psp i gjenn og Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Etter å ha testet demoen som liger på PSN (us store) forstår jeg godt at spillet høster inn gode andmeldelser. Det føltes utrolig bra ut, selv med en analog stick mindre. De har virkelig klart å fange følelsen fra de to første spillene. Anbefaler alle med PS3/PSP å laste ned demoen! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Spilte nettopp gjennom enern, skal bare spille 2-ern før jeg kjøper dette. Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå