pululf Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Som tittelen sier, her kan dere fortelle hvilke fag/studieretninger dere skal ta/har lyst til å ta til neste år Jeg starter: Jeg begynner på Vg2 til neste år, og har valgt Teknologi X, Fysikk, Kjemi og Matte R1... Hva med dere a? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Innføring i programmering, Kalkulus 1, Diskret matematikk 1 blir fagene jeg skal ta første semester på UIT. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Har søkt på VG2 Kjøretøy jeg.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Som tittelen sier, her kan dere fortelle hvilke fag/studieretninger dere skal ta/har lyst til å ta til neste år Jeg starter: Jeg begynner på Vg2 til neste år, og har valgt Teknologi X, Fysikk, Kjemi og Matte R1... Hva med dere a? Bytt ut Teknologi X med geofag X eller helst matte X med en, eneste gang. Teknologi og forskningslære er et tullefag. (for øvrig så går jeg ut i år, som en del av det aller siste kullet, med 3MX, 3FY og 3KJ. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Snart ferdig med VG2 og har tatt Fysikk, kjemi, biologi og R-matte. Neste år blir det nok, Bio2, Informasjons teknologi 2, og R2 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Skal vi se det blir vel: Digital kommunikasjon Reguleringsteknikk Som er fastsatt, og ellers kanskje: Systemkonstruksjon Måletekniske systemer Matematikk 3 - vektoranalyse Lenke til kommentar
JUL Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Har valgt de samme fagene som jeg hadde sist år matte R fysikk og engelsk teknologi og forskningslære x var et tullefag ja, velg heller geofag Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Bedrift 2 Sosialantropologi Breddeidrett Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Kva du lærte i forskings lære eigentleg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå