Refi Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Hvordan skal jeg oppgradere windows Aero i klassifiseringsinformasjonen ? har windows vista ultimate Setter pris på alle svar! Endret 15. februar 2008 av manidress Lenke til kommentar
anordne Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 mener du oppevelse indeksen? Lenke til kommentar
Refi Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) vet ikke helt jeg men tror det Jeg mener denne her Endret 15. februar 2008 av manidress Lenke til kommentar
anordne Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Her er det vel skjermkortet ditt som blir for svakt. Eneste måten å få opp den er å overklokke, vil neppe hjelpe veldig mye så vil du over 3 som er vel det MS anbefaler for aero så må du invistere i nytt skjermkort Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Han låner mitt Sk, og når jeg hadde det fikk jeg over 3 en plass! Hvorfor? Lenke til kommentar
anordne Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Han låner mitt Sk, og når jeg hadde det fikk jeg over 3 en plass! Hvorfor? kanskje pga dårligere cpu og elendige drivere`? Lenke til kommentar
Refi Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Han låner mitt Sk, og når jeg hadde det fikk jeg over 3 en plass! Hvorfor? kanskje pga dårligere cpu og elendige drivere`? har samme driver , men det kan jo skyldes den fattige cpu-en jeg har, intel celeron 1,8 Ghz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå