Sagacious Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Noen som vet hvor du får kjøpt 70/80/90w pelt, skal overklokke Radeonen min litt tenkte jeg! 8) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 http://www.3dfxcool.no har en billig kit, gitt for pengene. Og Microplex har vel et lite peltier i lag med vannblokken fra swiftech til nettopp skjermkort. Vet ikke om du kan få det kjøpt løst. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 3dfxcool sitt peltier element må jo være midt i blinken for deg ! Hva slags blokk skal du feste elementet til ? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 3dfxcool sitt peltier element må jo være midt i blinken for deg !Hva slags blokk skal du feste elementet til ? Jeg har en Magnum GPU. Men det endte med at jeg kjøpte meg en ferdig swiftech MCW50T i stedet. Skal muligens legge ut Magnumen for salg hvis noen er interisert. Det blir 5w mindre men jeg tror ikke det utgjør noe. Njaal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå