PaulKemp Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Vurdere kjøpe HDD fra usa da det er vesentlig billigere. Virker det med NTSC hdd? Jeg mener jeg har lest at alt tilbeør er sonefritt, men vil være sikker før jeg kjøper. Noen som kan bekrefte at dette virker? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 En harddisk er en harddisk... Den vil fungere. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Har ikke testa selv, men hvis ikke det skulle fungere så ville jeg blitt fryktlig overrasket. Som sagt over her, en harddisk er en harddisk. Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg kjøpte en kontroll derfra og den var sonefri og funket perfekt, såjeg er 99,9% sikker på at det funker Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Ja, nå har jeg ihf kjøpt en 120 gb HD fra England. Betalte totalt 714,- inkludert frakt og toll. Blir deilig å få lastet ned litt demoer! Kommer ikke langt med 256 mb minne... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 du betalte ikke toll, men du betalte moms noen ganger slipper man å betale den, hvis man har flaks. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har ikke fått den enda, så om jeg må tolle eller betale moms er uvisst, uansett så er den sendt med 0£ i 'comecial value' og som gave, så jeg har mine tvil på at jeg må momse. How do you like 'em apples?!? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hvor var det du kjøpte den fra? Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 ebay. Navn på selger: nattacha2006. Alt virker ok så lagt, men har som sagt ikke fått den i hus enda. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Bra pris da Fikk lyst på en sånn selv nå Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Hmm... Dette var ikke så gull! Harddisken står i, jeg får opp 'unformatted' jeg prøver å formatere den og får påå at den formaterer, men når den er ferdig, står det igjen 'unformatted'. Katta i sekken! Dette er ikke min hdd, men det er nøyaktig det samme som skjer. Har gitt beskjed til selger, de har '3 months warranty', så det burde ordne seg. Gikk igjennom tollen da i hvert fall! Selv om den ikke virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå